![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitä niillä punakilvillä saavutetaan kun nytkään ei haluta ajaa siirtymiä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itseltä ainakin omalla autolla jää cup kisat väliin juurikin tuon traileri siirron takia. Lisätään nyt vielä, että kaikkien muutosten seurauksena voin pitää siirtymillä nopeutta max 50km/h
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mikä estää osallistumasta sateenkaariluokkaan vai avoinko se oli nimeltään, siellä sallitaan lähes kaikenlaiset autot ja ei auton huono ajettavuus vaikuta kun trailerilla saa matkustaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yksinkertaisesti se traileri siirto on semmosta puljaamista ettei kiinnosta. Ja toki kilpailupaikalle auto siirtyy trailerilla, mutta se on eri asia pakata auto ~200km siirtymää varten, kun 2km siirtymää. Tämä offtopik voidaan lopettaa tähän eikä sotketa asiallista topikkia enempää.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. Viimeksi muokannut Ruusulehto : 15.10.2018 19:28 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Miten jos ulkomailla katsastetut on suoraan avoimessa luokassa ja kuten muutama vuos sitten turaoffissa oli yksi virolainen tiimi tr-1 luokan jimnyllä?? Ennemmin luokkajako tehtävä teknisillä muutoksilla kuin vetoamalla tieliikenne katsastukseen. Esim orbi ohjaus= avoin luokka,
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Se olis kiva.
__________________
Vannepaja Offroad Team |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tv Team Rapakko |
#8
|
|||
|
|||
![]() Haluaisin kisata jatkossakin
Muistakaa myös se että kuinka moni jättää osallistumasta sääntö muutoksien takia miten kävi kun avoin/punakilvet kiellettiin? Nyt on kumminkin harrastaja määrät kasvanu avoimessa luokassa et jos nyt palstalla muutosten perään huutavat saavat kaiken läpi nii tulevatko ees itse kisamaan vai löytyykö uusia tekosyitä olla osallistumatta...
Tiimin toiminta on aina turvallisempi mitä useampi selvä henkilö on mukana tuo 2 hengen tiimirajoitus on aivan älytön sikäli kaikille pitää olla kunnolliset paikat autossa. Portaali keskustelu on osallistuja määrientakia aika turha koska suuri osa autoista on avoimessa jo muunkin syyn takia ja isopyöräisissä vapautuisi muutama kisanumero joka johtais siihen että avoimesta tulisi suurin luokka ja sillon kisat pitäisi järjestää huomioiden avoin luokka!? Nyt on paljon väkeä jotka käy ajaan yhdenkisan millä saataisiin nämät ajamaan se toinen ja kolmas kisa? Pitäisikö osallistumis kannustuksia parantaa? Miten kisojen aikataulutus kai kesälläkin voi kisata niin että olisi järkevästi kisojen välissä aikaa korjata/huoltaa kalustoa? Kisojen väli min kk?
__________________
Kaikki on MAHDOLLISTA tai ainaki MELKEIN ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Tiimin koko
Vielä tuohon tiimin kokoon 3henk on paljon turvallisempi kuin 2hen esim kuvien
otossa joita otetaan aika paljon et aika suuri merkitys turvallisuuteen!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2019 Suomi (9-11.8.2019) | sirP | Tapahtumat | 76 | 17.08.2019 18:20 |
Käsijarru säännöistä Suunnistus/ Trial | murkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.11.2011 20:13 |
Off Road suunnistus säännöistä ? | xJ-4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.09.2009 17:44 |
Suunnistus säännöistä-09 | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 17.06.2008 16:33 |
suunnistus säännöistä (ohjaus) | KössiKenguru | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 21.01.2008 13:20 |