Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.09.2018, 16:36
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 535
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Millä tavalla jarrut testattaisiin ilman kalliita laitteita? Vuosikatsastuksen jarrutehomittauksen läpäiseminen ei oikein riitä kun ongelma lienee enemmänkin silloin jos jarruja tarvii esimerkiksi pitkässä jarrutuksessa alamäessä tai kärryn kans ja ylikuumenevat kun kapasiteetti loppuu.
no tuommoistahan ei voi tietää nykyäänkään.
Pitkässä alamäessä tms. ne jarrut voivat hävitä mistä vaan autosta. Kitkapintojen materiaalilla voi vaikuttaa mutta ei ne uusissakaan taida olla tehtaalta siihen optimoituja.
Dynolla riittävä jarruteho on riittävä jarruteho vaikka se ei käytännössä olisi. Jollekin riittää vähänkin ja toiselle taas ei kärryhommissa oikein mikään.


Toinen asia noissa muutoksissa olisi järkevä moottorin suhteen, että luovuttaisiin niistä tilavuuden ja tehon prosenttirajoista ja käytettäisiin sitä tehopainosuhdetta, niinkuin alkuperäisen moottorin virityksessä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 09:44 (GMT +2).