Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.09.2018, 17:49
Radis:n Avatar
Radis Radis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.12
Sijainti: Inkoo
Viestit: 344
Perusasetus

Noniin,

Tein seuraavan kokeen: Ruuvasin full load stopperin pois lattialla lojuvasta motista, ja kokeilin karan liikettä eri paineilla. Tästä tuli seuraavat havainnot:

1. Kun ruuvi on pois, joku siellä vielä rajoitaa karan liikettä. Kara päätyy lähimmillään noin 10mm päähän kompensaattorin ulkopintaa (kuoren paksuus on ehkä noin 4mm joten rakoa jää useita millejä).
2. Tarvitaan enemmän painetta, että menee kokonaan pohjaan

Johtopäätöksiä:
- Joko tuo alipainekellon liikerata rajoittaa liikettä, tai sitten joku muu siellä boost compensaattorissa (onhan siellä näitä säätökäyrän ruuveja 2 kpl, jotain kai nekin tekee tuon karan liikkeen suhteen).
- Pohjaanlyöntipaine kasvaa aika suureksi, kun sitä stopper ruuvia aukaisee paljon.

Seuraavaksi täytynee katsoa josko tuon alipanekellon irroitus olis helpompaa kuin imusarjan, jotta tuota guide-bushinngia pääsee säätämään.

Viimeksi muokannut Radis : 19.09.2018 18:04
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2l2t 2.4d syöttöpumpun ym säätö mikok Tekniikka & Jutustelu 90 21.11.2015 13:38
hiluxin syöttöpumpun säätö ekaneliveto Tekniikka & Jutustelu 12 06.01.2015 19:06
syöttöpumpun ajoitus 12HT HJ-61 Tekniikka & Jutustelu 2 26.05.2010 10:14
LJ:n syöttöpumpun säätö kihi Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2009 11:11
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53


Sivu luotu: 09:01 (GMT +2).