Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.03.2005, 22:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Rangen V8 löytyy kaksi erityyppistä kannentiivistettä: alkuperäinen peltitiiviste ja uudempi massatiiviste.

Yleensä momenttiin kiristettävät kannenpultit täytyy jälkikiristää muutaman lämpimäksiajon jälkeen, mutta astekulmilla kiristettäviä EI SAA jälkikiristää.

Olen tavannut jälkikiristää V8:n kannenpultit ja ainakin tuon massatiivisteen kohdalla se on suositeltavaa. Peltitiivisteelle tehtaan korjauskäsikirja ei tuota näköjään vaadi.

T, Antti


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 kannen jäki kiristys onko tarpeelline? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2007 15:06
2L-T Kannen tunnistus blomi Tekniikka & Jutustelu 20 04.08.2007 05:31
kannen vaihtoa tv:ssä jamppa.w Chit-Chat 17 17.03.2007 16:50
Uazin kannen madallus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 15 15.03.2006 21:12
Kannen hinkkaus -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 10 10.05.2005 05:39


Sivu luotu: 02:21 (GMT +2).