Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.07.2018, 01:49
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Monen toyotan 4x4 työkalusta löytyy jarrutonta juurikin 450kg


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Miksi 450kg koukussa pitää vetää puolta isompaa kuormaa?

Jos koukku kärreineen lähtee jossain töyssyssä irti, niin voi tulla muutakin kuin vain välinevahinkoja jos osuu vaikka vastaantulevaan.
Eiköhän ne painorajat ole ihan tarkoituksella laitettu.
esim. minulla on ollut BJ-75, jolla jarrutonta muistaakseni juurikin 450kg (auton kokonaispaino muistaakseni yli 3 tonnia, ja jarrullista 3000 kg, kokonaispaino yhdistelmälle oli muistaakseni yli 6 tonnia)

Ja vm-88 LN 65 4x4 hiluksin jarruton koukkupaino taisi olla 450 tai jotain sen kaltaista jarruttomalle?

Toki nykyään tuo "750 kg"jarruton/O1 kärry on aikalailla vakio poliisien ja käyttäjien suhteen, siis siihen 250-400 kg kuomukärryyn voi ottaa kyytiin pari "nopoa" taikka moottorikelkan varusteineen, taikka pihakiveyksen....
-> kunhan näyttää "normaalilta"
Toki tämä "satunnainen" "pieni" ylikuorma ei ole ongelma, sillä kuljettajat on yleensä varsin hyvin tilanteen tasalla, ns. paska jäykkänä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty peräkärry JNaukki O/M/V Muut 3 12.12.2011 19:42
Ostettu Peräkärry JEO O/M/V Muut 2 27.09.2011 07:57
Ostettu Peräkärry sisua45 O/M/V Muut 3 26.07.2008 00:12
Ostetaan Peräkärry hamaBJ40 O/M/V Muut 0 13.07.2008 00:15
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 10:28 (GMT +2).