![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mutta lähtökohtaisesti mun mielestä uuden auton pitää olla sillai muotoiltu tai sitten vakiona jo jonkin sortin astinlaudat/suojaukset ettei 15km soratieajon jälkeen oo kyljet ton näköset. Kuitenkin nää autot on tehty vähän huonommille teille/olosuhteisiin, jolloin myös usein tarvitaan vähän karkeempaa rengastusta. Jos pelkästään asfaltilla tarvis ajaa niin olisin ostanu jonkun vähän muun vehkeen... Mutta varmaan ite joutuu noi korjaan. Kylkiputket on tilattu ja isommat kuraläpät työn alla myös. Näissä on muuten ihan onnettomat sisälokasuojat myös.. Viimeksi muokannut kenni_ : 15.07.2018 17:11 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Taakse vaihdoin sisäloksut kun oli kulunut kiinnitys kohdillaan horoiksi. Ovat todella ohutta muovia. Sisä loksut kun uudelleen kiinnittää niin kannattaa laittaa "sikaa" kiinnitys kohtien väliin niin ei reiät kulahda.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Autoa pestessä kiinnitin huomiota että vasemmassa takalokasuojassa on enempi kiven iskuja kuin oikeassa, mistähän johtuu...
Astinlaudat (malli ADE) on suunnittelu asteella ja tarkoitus oli syksyllä asentaa, mutta pitää kiristää aikataulua. Varsinkin jos kuukausi sitten tilatut 17 tuuman vanteet vihdoin tulevat... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nyt olis DPF pönttö pesty puhtaaksi ja maanantaina vielä kerrotaan autolle että pönttö on vaihdettu "uuteen" jotta osaa toimia oikein. Samalla vähän ohjelmoidaan lisää voimaa ja ehkä egr kiinni. DPF:n poistookin mietin mutta pelataan nyt varman päälle, ei siittä mitään haittaakaan ole toimiessaan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kaikista ylimääräsistä on haittaa
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ohjelmointi suoritettu ja kyllä vetää hymyn korviin. Meno on paljon köykäsempää ja nyt on jotain hyötyä kierrättääkkin kun on löylyä yläpäässä. Ohitus kiihtyvyyttä tuli roimasti lisää ja normi käyttö kierroksille mukavasti vääntöä. EGR venttiiliä ei suljettu tällä erää koska arvostan talvella suuresti että auto lämpiää tässä säännöllisessä 10km pätkä ajossa. Eihän tuo mikään pyssy ole mutta pikapiksi oikein mukava.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suurin rengaskoko L200 -99 vakiona?? | Evinrude | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 22.03.2014 14:23 |
| Suurin rengaskoko -08 Hiaceen | KIM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.06.2010 22:16 |
| datsunin suurin rengaskoko | reissumies37 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2009 17:57 |
| Jimnyn suurin rengaskoko? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.04.2006 17:02 |
| King cupin suurin rengaskoko?? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.10.2005 22:38 | |