![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Voi olla että porat on vaan tylsiä ja paikkaan ei ole mitään asiaa pylväsporakoneella vaan akkuporalla mennään. Porasin pikkuisen alkureän sellaisella titaanipinnoitteisella poralla mutta sen jälkeen on hankalaa. Täytyy hankkia pari terävää terää ja joko terottaa tai heittää nuo tylsät HSS-terät pois.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Harmi kun kukaan ei vielä tiettävästi ole ladannut tubiin legendaarista opetusvideota amis ajoilta... ![]() Vaan huono terä on huono, vaikka sen kuinka teroittaisi. Jos on tiukka paikka niin työkaluliikkeestä laatuterä niin ei tarvi tupeksia...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Luokat |
poranterä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Poranterien teroitus | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 14.01.2007 17:27 |