Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.03.2005, 10:13
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Kaikki nuo vertailut taitavat mennä akselimassojen mukaan.

Yksi kohtuullinen, mutta ehkä vähän HJ:ta harvinaisempi vaihtoehto on 4WD Hiace, malli LH-66 eli napalukollinen versio. Etuakselimassa on 1340 kg:n nurkilla (kun nyt en paremmin muista). Sen satulat ovat yksisylinteriset ja mahtuvat paljon paremmin 15" vanteen ja normaalioffsetin kanssa pyötimään ainakin kun virittelee levyjä BJ/HJ täyskevennettyyn taka-akseliin. LH-66:n akselimassa riittää ainakin BJ:n taka-akselille. HJ:n etulevyt olivat n. 30 euroa Motonetissä.

Ai niin, tuossa Hiacessa on vielä sellaiset pulttaamalla kiinnittyvät jarrulevyt, eli niillä ei tarvitsisi käyttää tolkuttoman kokoisia pinnapultteja napaan kiinnittäessä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Läjään levyjarruja Topi1982 Maasturiprojektit 21 20.03.2013 17:37
M : Tarra "Citymaasturit tarvitsevat esikuvia" Heguli O/M/V Muut 11 11.01.2007 20:39
M: Volvon jarruosia myllis O/M/V Muut 13 12.12.2006 09:57
m.cherokee 2.4 volvon tdi O/M/V Ajoneuvot 3 07.12.2006 00:12
O: volvon syyläri ed O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 04.12.2006 20:27


Sivu luotu: 03:43 (GMT +2).