Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punisher80
No on siinä melko paljo sulla silti korotusta, vakiona uutena ollu vissii 48cm ja sulla kuitenki 8cm enempi ku vakiona. Mulla taas sen pari senttiä matalammalla ku väsähtäneet vakiojouset. Eikö ne H&R jouset nosta pelkästään 40mm, että sulla on vielä toiset 40mm lisää noilla muilla korotuksilla.
Tuo ois kyllä hyvä korkeus mikä sulla, onko vetareiden kanssa ollu ongelmia tai takakardaanin kulmien kanssa?
|
Kyllä ne monesti nostaa enemmän, kun 40mm, varsinkin jos lähtötilanteena on alkup. lössähtäneet jouset.. Ja muista, että niitä jousia on erikseen ollut bensa ja dieselkoneisiin. Tuo 2.8crd taitaa olla paljon painavempi, mitä 3,7v6 bensa, puhumattakaan siitä 2,4 bensakoneesta.. Ja oliko jotku alkupään KJ:t sentin matalampia, mitä uudet, vai peräti tuuman? Jostain muistan lukeneeni jotain sellaista.
Ja vaikka jos edessä laittaa 1cm clevisliftin, ni se on oikeestaan 2cm navasta pyöränkaareen.. Ellei enemmänkin.
Ja vetareittenkaa ei oo ollu ongelmia, mun mielestä ihan hyvässä kulmassa on. Jos muistan, niin voisin viikonloppuna ottaa kuvia vaikka. Jos en muista, ni paa yv:tä