![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() It's aliveTyöntämällä sisään ajamalla ulos siinä lyhykäisesti illan tapahtumat. Jäi vielä nestepää vaihtamatta ei tosiaan tuolla turbolla(bmw 525tds:n)enempää hyödytä soppaa saada 0,8 ahdolla pakopaineet jo 1.5bar mutta muuten Virkku Ahdin ei juuri tarvitse odottaa maksimi ahtoja. Enää jarrut, kaaret, takavinssi, valot, kompura, ja ja ja... eihän Nämä ikinä ole valmiita. Löytyi myös vanhempien kätköistä aarre ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Jotain saatu aikaiseksi.
Tuskallisen hitaasti välillä edistyy.
Pakoputki saatu aikaiseksi nyt ilman mitään kumeja joustoosan jälkeen jos pysyisi paremmin mukana. Snorkkeli uusiksi rosterista tiimin uuteen tyyliin ![]() 3 paikkaisuus muutos hyvällä mallilla keskipaikalle vielä Turvavyö. Takavalot kun toimii taas bilteman ledit entisten tuhoutuneiden tilalle. Eiköhän Tästä vielä kiire saada ennen Vuokatin kisoja. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jotain koitettu tehdä tässä. Katsastus remppaa, jarrujen läpikäynti takapyörän laakerit oli kokenut Exoduksen pari kardaanin ristikkoa, perien ja laatikoiden öljyt tuli vaihdettua samalla eteen vetarin stefa ja tietenkin hitsausta.
Takasivulasit tuli 2mm polykarbonaatti levystä.ja valaistustakin tullut suunniteltua. Vielä viikko aikaa saada vuokrattiin valmiiksi ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kaaria
Päivässä saa monta täysin hyvää suoraa putkea aivan mutkille.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Piti mennä jo leimalle mutta jarrupaineventtiili päätti toisin
![]() Alkoi vuotaa säätökaran kautta eikä oikeen minkäänlaisia jarruja. Asiasta toiseen onko jollain tietoa lj:n leimaamisesta 3paikkaiseksi huoltoautoksi kun paku säännöillä ei kantavuus riitä. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
3 paikkasen leimaukseen oli joku sisätilan leveys mitta ovesta oveen, ainakin jostain muistan lukeneeni
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Leima tuli
Kyllä mokomat antoivat leiman
![]() Leveys on ratin keskiöstä oveen pitää olla 1100mm LJ:ssä juuri ja juuri riittää jos ovi ei ole yhtään sisässä piti vähän oikoa että sai. vielä olisi ennen vuokatin kisaa etuvinssin remontti,laturin vaihto ja ainakin valojen kytkentää ei muuten paha mutta menee torstai iltaan asti työ reissussa että onhan siinä perjantai päivä aikaa vielä värkätä ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Elämä | Offipiru | Chit-Chat | 0 | 03.02.2009 02:15 |
Sähkövika jatkuu Rankussa... | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 21.04.2005 10:44 |
lantikoista....jatkuu.... | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.01.2005 08:55 |
Rengasvalinnat jatkuu... | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 26.01.2004 08:27 |