Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 27.03.2018, 15:12
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
Hei aprillipäivä on vasta tulossa, tuskin kuitenkaan 3850kg kuormattuna antaa mikään sääntö
Työntöjarrullisen kokonaismassa 3500kg max.
Eipä innostuta liikaa!
Tuo 10%...Se on EU sääntö ja koskee O1 luokan kärryjä eli jarruttomia 750=825kg
Se onki vissiin tuo mittaustapa muuttunu. Tai sitte olen ollu aiemminki väärässä... Ei nyt parempaa lähdettä kuin is, mutta asia selviää kuiten. https://www.is.fi/autot/art-2000000959198.html
Eli 10% sääntö koskee kaikkia kärryjä, mutta se aisapaino lasketaan myös kärryn painoksi. Nykyinen isoin kevytperävaunu on 825kg, josta akselilla 750kg ja loput aisalla. Ja jarrullisissa suurin sallittu on edelleen 3500kg, joka sisältää akseleilla olevan painon ja aisapainon. Jos nyt oikein ymmärsin tuon homman.
Se vaikuttaa Antsan projektin kannalta huonolta...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Trailerin vuokrausta???? k81 Chit-Chat 8 22.03.2008 11:28
O: Trailerin akselit LRV8 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.09.2007 13:11
Peräkärryn/trailerin takavalot? offipete Tekniikka & Jutustelu 16 10.03.2006 13:40
O Trailerin paperit O/M/V Muut 0 23.02.2006 12:00
OT O:Trailerin / teliperäkärryn piirrustukset tttreg O/M/V Muut 0 07.08.2005 20:57


Sivu luotu: 04:16 (GMT +2).