![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Kaikki muutostyöt tulevat kalliiksi, jos et itse koneistushommia tee. Volvo 240-sarjan perä on aika lailla sopivan levyinen, 140-sarjan perä turhan leveä. (mulla on tuo 140-sarjainen bda-levikkeillä) Lukkoja löytyy molempiin, samoin välityksiä. Ruotsista löytyy jopa alumiinibanjoja, pitäisi parantaa perän pitoa todella paljon. 3000/2800 Caprin perä pitäisi olla myös hyvä, vaatii sitten välityksen vaihdon. Ja sen lukon tietenkin. Kuten aiemmin totesin, Hiacen perä on painava. Ei Volvo paljon keveämpi ole, mutta jarrumuutoksilla saa paljon painoa pois. Toki molemmista.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tossa mun kavennetussa akselissa oli käytetty bjn vetaria, koska siinä riittää materiaalia johon saa tehtyä laakerisovitteen. Toinen vaihtoehto jos vetarin muoto vaan sallii, niin laakerisovite laittaa krympillä kiinni... hitsata ei voi laipan sisäpuolelle, ei kestä... Ehkä vähän huonosti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsit pointin...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kuinkahan suoraan akseli tulee kun katkasee hitsailee
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
taka-akselin kestävyys | ojaniitty | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 19.02.2014 19:26 |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
taka-akselin hiekkapuhallus | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.06.2008 00:38 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |
Taka akselin korjausta! | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2005 18:17 |