![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() jousilautaset tuli ton näköset
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tässä vaiheessa oli tullu tilailtua uusia puslia ja jotain ymmärrystä akselin liikeratoihin, alatukivarsien kiinnikkeet tehtiin uudestaan ei ihan niin peukalokeskellä kämmentä. suunniteltiin iskareita mitkä tilais. Kaikkein tärkeimpänä käytiin paikallisten kanssa katsomassa kinf of the hammer ja sauna päälle tultiin siihen tulokseen kun oikein maasturoitiin että munaa on pakko laskee. sitä laskettiin joku 5cm.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Täyty siihen joku tankki rakentaa ni alumiinihan on kevyttä ja helppoo työstää. jos joskus venäjälle lähetään tehään si isompi sinne, tän tilavuudeks tuli 57 litraa ja alkuperäset imu putket ja mittari jäi säilymään
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
iskarit tuli britaniasta ja aivan liian lyhyt liikerata 25cm mennää ny näillä vaikka muutoskatsastukseen asti. talvisota olis tarkotus saada testipäiväks ja yrittää ettiä heikot paikat.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Maalia pintaan all in black
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Paa vinompaan niin yltää paremmin.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nii, mut sitten vaimennusteho kärsii. Riippuu tietty vaimentimesta.
Jos tilaa nii mahdollisimman pystyyn. Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 24.02.2018 22:38 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
aikalailla valmista tän osalta, iskareita sovittelin eripaikkoihin ja vein lähemmäs murikkaa kyllä sieltä jotakin senttejä sai lisää mutta tyydyin ny tähän ratkasuun. toisaalta sellanen tuli huomattua että jos iskarit olis nyt pidemmät (liikerata suurempi) akseli liikkuisi vielä enemmän eteen päin (auton alle) maxsimi ulos joustossa. ja kardaanin pituus ei riittäisi menis jo niin sisään että joutuis lyhentään. se taas johtuu siitä et alatukivarret lyhyet ja säde minkä akseli tekee on ns jyrkkä/suuri. pidemmillä varsilla säde olis loivempi ja akseli ei liikkuis niin paljon eteenpäin. tarkotuksella muutoskatsastukseen asti orggis rangen tikut jos katsuri haluaa jotain mittoja. pidempien iskareiden mukana tehdään sitte pidemmät alavarret.
jos tästä viestistä ymmärsi mitään mitä tarkotin ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
En tiä oisko toi vaimennusteho suurikaan onkelma, on niin kevyt peräsiä vakio jousipakkaan nähden että kovin kummosia ei iskarilta vaadi.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
Luokat |
hilux |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Hilux ln65 | lepa77 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 15.03.2017 17:09 |
Myydään hilux ln65 | 60lantikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.10.2013 21:27 |
V: Ln65 hilux | Russel | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 01.04.2007 13:55 |
Hilux LN65 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.04.2006 11:54 | |
Sammakko | bono | Jokes | 1 | 22.05.2003 13:55 |