![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
noo siihen jotain tuen tynkää ja räpellystä
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
jousilautaset tuli ton näköset
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tässä vaiheessa oli tullu tilailtua uusia puslia ja jotain ymmärrystä akselin liikeratoihin, alatukivarsien kiinnikkeet tehtiin uudestaan ei ihan niin peukalokeskellä kämmentä. suunniteltiin iskareita mitkä tilais. Kaikkein tärkeimpänä käytiin paikallisten kanssa katsomassa kinf of the hammer ja sauna päälle tultiin siihen tulokseen kun oikein maasturoitiin että munaa on pakko laskee. sitä laskettiin joku 5cm.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Täyty siihen joku tankki rakentaa ni alumiinihan on kevyttä ja helppoo työstää. jos joskus venäjälle lähetään tehään si isompi sinne, tän tilavuudeks tuli 57 litraa ja alkuperäset imu putket ja mittari jäi säilymään
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
iskarit tuli britaniasta ja aivan liian lyhyt liikerata 25cm mennää ny näillä vaikka muutoskatsastukseen asti. talvisota olis tarkotus saada testipäiväks ja yrittää ettiä heikot paikat.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Maalia pintaan all in black
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Paa vinompaan niin yltää paremmin.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nii, mut sitten vaimennusteho kärsii. Riippuu tietty vaimentimesta.
Jos tilaa nii mahdollisimman pystyyn. Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 24.02.2018 22:38 |
![]() |
| Luokat |
| hilux |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hilux ln65 | lepa77 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 15.03.2017 17:09 |
| Myydään hilux ln65 | 60lantikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.10.2013 21:27 |
| V: Ln65 hilux | Russel | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 01.04.2007 13:55 |
| Hilux LN65 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.04.2006 11:54 | |
| Sammakko | bono | Jokes | 1 | 22.05.2003 13:55 |