Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2018, 08:13
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Perusasetus

Ei kyllä itellä nuin päin oo ongelmaa ollu siihen oli seikkaperäinen ohjeistus säätöön korjamokäsikirjassa mutta jotakuinki se oli niin että se piti linjata kallistus oikeaksi sielä oli kuulaa ja jousta sisällä koitan kaivella jonkin moisen kuvan siitä ku kerkeää

__________________
Simply put klever


Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis

Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2018, 08:26
Jartza:n Avatar
Jartza Jartza ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.14
Sijainti: Ruokolahti, Utula, Suomi
Viestit: 75
Perusasetus

Kampiakselin kiilauran korjaus


Kampiakselin päässä olevan hihnapyörän mutteri löystyi ja kiila katosi ja kiilauran toinen reuna pyöristyi. Onko kellään ideoita/kokemusta korjaamisesta? Mielellään korjais ilman koneen poistoa ja purkamista.
__________________
Hiljaa hyvä tulee, tosi hiljaa tosi hyvää. Tä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.02.2018, 12:17
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartza Näytä viesti
Kampiakselin päässä olevan hihnapyörän mutteri löystyi ja kiila katosi ja kiilauran toinen reuna pyöristyi. Onko kellään ideoita/kokemusta korjaamisesta? Mielellään korjais ilman koneen poistoa ja purkamista.
Pyörä paikallee ja hitsillä kiinni poikki se kampura menee kuitenki koht
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.03.2018, 21:55
topi95:n Avatar
topi95 topi95 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.09
Sijainti: koskenkorva
Viestit: 130
Perusasetus

kansipaffi


Entierä onko muut törmänny moiseen asiaan, kun tuossa jokuvuosi sitte pariin patrolliin vaihdettiin kannentiiviste. Molemmat autot alkuperäisiä turoja ja laitettiin pellitiivistete ja kannent oijottiin ja jälkikiistettiin niin silti viikon ajon jälkeen rupee tekemään painetta eikä lämmintä tuu kapiiniin, no tilalle vaihdettiin kumpaankin massatiiviste, eikä mitään ropleemaa oo ollu senjälkeen.

No sitte tuos erellis viikkoina omasta autosta rupes vuotamaan pihallepäin kannenvälistä niilujaa nestettä että oli pakko nypätä kansi pöyrälle. Käytin sen plaanis ja lohko oli oikeen pirun siisti eikä ollu syöpymiä ja laitoin sen pellitiivisteellä liimankans nippuun ja kaikki laitoin kunnolla että kansi varmasti kiristyin kunnolla niin viikon ajonjälkeen rupestekemään painetta. Nyt siihenki on massatiiviste hankittuna ja odottaa kiinnilaittoa.

Mikähän voisi olla syynä tuohon kun, en ny usko että joka vehkees lohko voisi olla kieros?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.05.2018, 06:50
patrik:n Avatar
patrik patrik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.16
Sijainti: sodankylä
Viestit: 179
Perusasetus

-87 pitkä.
Keulasta katottuna näky 3 suodatinta pohjassa. 1 edessä ja 2 kauempana. Mikä on keskemmällä auton pohjaa oikealla puolen?

Mistä katotaan kyseisen suodattimen öljymäärä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.05.2018, 18:35
JaakkoM:n Avatar
JaakkoM JaakkoM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.09
Sijainti: nivaLA
Viestit: 300
Perusasetus

Ei sielä kyllä suotimia pitäis olla oikeella ei oo (takaapäin katottuna) ku moottori ölppä suodatin nafta suodinkin on venakopankorkeudella niin senkään ei pitäisi näkyä pohjalle
ja mää en kyllä keksi miksi suoadattimen öljymäärä pitäisi tarkastaa täynnähän ne on jos sieltä jotain menee läpi
__________________
Simply put klever


Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis

Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.08.2018, 21:05
c.rok c.rok ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 11.12.03
Sijainti: R.. Suomi
Viestit: 23
Perusasetus

Y61 Ovilukot


Lakkas ovilukkojen kaukosäädin toimimasta, toki oon tottunu käyttään mekaanista lukkoo eikä se ole ongelma mutta tietääkö joku miten kaukon sais toimimaan. Vois sillai viel säästää mekaanisia.

On vaihdettu patterit kumpaankin avaimeen ja kokeiltu Suomi24:stä löytyvää ohjetta jossa vemputetaan virtalukkoo ja painellaan avainten näppäimiä mut se ei auttanu alkuunkaan. Tietysti on NissanNats korjaamo mutta kysympä ensin jos joku olis onnistunu korjaamaan halvaantuneen lukituskaukosäädön
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.05.2018, 12:41
Ippe- Ippe- ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 21.01.18
Sijainti: Helsinki
Viestit: 15
Perusasetus

Peräöljyistä


Mitäs öljyäarvon raati on laitellu patrollin periin? -83 kyseessä
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.05.2018, 13:49
gr patrol:n Avatar
gr patrol gr patrol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: nurmo
Viestit: 356
Perusasetus

Etuperään normi 80w/90 ja taakse 80w/90LS . Vaihteistoon ja jakolootaankin käy tuo normi 80w90 öljy.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5058 03.09.2025 20:22
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 16:31 (GMT +2).