![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Polttoaine putkessaki voi olla paskaa. Ookko puhallellu paineilmalla takasin päin letkuun
|
|
|||
|
|||
![]()
Täytty sekin testailla, tarkotus ottaa tankki irti ja puhaltaa linjat puhtaaks, eikäs tuollakiole tankin puolella jokusihti?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eihän siellä vaan ole vedenerotinta jossain rungon välissä kuten toyotassa on?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mun käsittääkseni ei ole, tankilta menee suoraan tulo linja siirtopumpulle |
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo ollu yhessäkään minkä minä oon purkannu niin mitään sihtejä ja letkut menee ihan suoraan tankista siirtopumppuun
tempaset tankin pohjasta ropun auki nii näkee palioko tulee vettä ensin ja miten palio ruoste pasakaa peräs ![]() paa irto astia ja imu siitä nii selviää onko tulo puolella vikkaa vai jopa pumppujumppaa tiiossa
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Juu otin koko tankin irti ja sieltähä löyty paskaa nii maan perkeleesti. Ilmeisesti toi oranssi letku tankin päältä on jonkin sortin huohotus, joku takaiskuventtiili siinä on välissä ja menee siitä runkoon |
|
||||
|
||||
![]()
Jep huohotin sep on onko tankki saumasta märäntyny puhki
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |