![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ok, pistän sinne suodattimelle tähän hätään kokeeksi viimesen 10cm pätkän kirkasta letkua mikä tulee takaiskulta suodattimelle, eikös niin näkyisi ilmakuplia mikäli sellasia vetää putkista?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu se on kanssa hyvä konsti todeta vika.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onhan pa-suodatin tiiviisti kiinni? Mulla jäi joskus vetämään ilmaa sen tiivisteen välistä...
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Otin koko suodatin jalan irti, pistin viilapenkkiin kiinni, uskoisin että väänsin sen kiinni sopivasti.. Nyt useamman suusta kuullut noista vuotavista polttoaine putkista, tankin sisällä olevista ja ulkolinjoista, onko takaluukussa tai penkin alla jotain luukkua mistä näkee nuo tankin lähdöt? Muutama on myös sanonut pumpun akselin stefasta, yhden ukon mukaan autonsa teki kylmällä vastaavia oireita kun itsellä mutta lämpimänä ei.. Tulipa nuo tankin sisäiset putket itselle mieleen kun ostaessa autossa oli puolitankkia ainetta ja toimi, olen tankannut pari kertaa täyteen sen ja nyt kun 1/4 tankkia niin kaiken pahimmat oireet...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Takana maton alla luukku. Muisti palaa pätkittäin niin mulla oli paluuputkessa reikä tankin päällä niin aiheittu käiken näköistä harmia.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Suodattimelle menevään letkun laitoin pätkän kirkasta, ei kuplan kuplaa... Tankin huoltoluukku takaluukusta auki ja happaman näkösiä oli lähdöt, mutta paluuletku oli ihan märkä ja peräkin myös, voiko paluupuolen vuoto aiheuttaa tuommoisia vikoja? Mihin perustuen? Nimittäin tein rosterista kaikki uudet pillit ja vaihdoin letkut ja tuntuu toimivan, kulutuskin tippui sinne reiluun 10litraan satasella sekaajossa. Toivottavasti vika ei palaudu pakkasen myötä, työkaveri kehui että yksi potilas sairasti pumpun akselin stefa vuotoa ja ilmeni aina pakkasella..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos pumpun akselitiiviste vuotaa, yleensä huomaa lisääntyneenä öljymäärässä moottorissa.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ok, no, pian se selviää, viimeistään ku pakkaset taas palaa..
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Kun paluu vuotaa nii pumppu tyhjenee ja saa ilmaa sitä kautta kun seisoo.kun auto käynnissä niin aineet maahan mikä lisää kulutusta.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mietinkin että voisiko se lappoa pumpun tyhjäks...
No nyt kun on vehkeet kaiketi kunnossa, niin Kuinkas se turbon laita, mitä suosittelisitte? Mitään super turboa tästä ei ole tulossa, mutta vähän reippaampi eteneminen kiinnostaa, egr poistan kunhan tiivisteet ja tulpat kilahtaa ebaysta. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tai samantien laitat jonkun puhtaan (ei saa olla liuotinta yms. pohjalla) pullon/kannun konehuoneeseen ja siitä suoraan uudet letkut (meno ja paluu) pumpulle ja käyt ajamassa. Näin saat poistettua kaikki polttoainelinja ongelmat kerralla.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |