Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.03.2005, 22:09
snööri snööri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.10.04
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 232
Perusasetus

Kokemus parinkymmenen vuoden takaa: ensimmäisessä autossani oli ilmeisesti aina(8vuotta) käytetty halvinta mineraaliöljyä. Se pysyi hyvin koneessa, ei tarvinnu lisäillä. Vuodenvaihteessa 84/85 vaihdoin öljyiksi Shell Helixin ja lähdin kaverin kanssa käymään kuusamossa. Matkaa tuli vajaa 1,5tkm ja öljyä kului n.6litraa! Sininen savu seurasi meitä koko matkan. Öljyä lisätessä huomasin, että aiemmin mustat vettiilikoneistot olivat muuttuneet kirkkaiksi. Seuraavalla vaihtovälillä mineraaalien kanssa kulutus palasi taas normaaliksi.

Tällainen oli minun ensimmäinen käytännön oppituntini öljyjen eroista ja pesevistä ominaisuuksista.

Nykyinen LäJäni kuluttaa tolkuttomasti Castrol mineraalia, mutta Castrol synteettinen pysyy sisällä melko hyvin. Parin viikon päästä seuraava vaihto, merkkiä en vielä tiedä. Pitäisköhän kokeilla Nerd-O:n mallin mukaisesti Neste synttiä?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä samid Tekniikka & Jutustelu 3 05.10.2007 07:39
Onko eroa gr patrol / laurel / cedric kansissa? Jugga Tekniikka & Jutustelu 3 26.10.2006 05:22
onko hj & bj vinssin kartaanilla pituus eroa Tekniikka & Jutustelu 1 23.03.2006 18:11
Mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2005 08:15
mitä eroa? Tekniikka & Jutustelu 7 14.05.2004 22:13


Sivu luotu: 18:07 (GMT +2).