![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
|||
|
|||
![]()
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tiiviste.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vanhassa ei tuollaista ollut vaan paperitiiviste jollaisen meinasin laittaa nyttenkin. Onko tuo peltimalli ihan toimiva tiivisteenä ja käytetäänkö sen kanssa konesilikonia?
__________________
Suzuki SJ 413 -87 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa kaivaa netistä alkuperäinen tehtaan moottorimanuaali. Jos ei löydy ihan samaa moottorimallia niin etsi joku läheltä vastaava suzukin kone. Esim M16A löytyy manuaali ja siinä oli samanlainen pumppu. En vaan kuolemakseni muista miten tuo kasattiin vaikka pari kk sitten juuri koneen entisöin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuohon kohtaan jossa tiiviste kohtaa öljypohjan, voi hitusen laittaa silikonia molemmille puolille tiivistettä ennen pumpun asennusta, ettei siihen jää onkaloa.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hei.
Olen tässä suunnitellu tekniikkaa sj410:n, kun ei oikeen kiinnosta alkaa tuommoseen vakio koneeseen täysremonttia tekeen. Elikkä resepti olis seuraavanlainen: - Suzuki 1.3 suorasytkälä ja ruiskulla oleva kone G13BB, kaikkine oheislaitteineen. - Öljypohja ja pumpun imukaula samurain 1.3 koneesta - Vaihteisto, vauhtis, startti, moottorin kiinnikkeet 1.3 G13 samurai / jimny Mitä raati on mieltä? Onnistuuko, vai onko jotain selvästi pielessä? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onko tollasessa Suzuki carryn 1,0 jotain yleistä vikaa kun vesi menee öljyn sekaan? Juuri tehty kansi ja uudet tiivisteet ja silti mene sekaisin. Purin kannen auki eikä näy mitään ihmeellistä vikaa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos käyttää Samurain korvakoita moottrille niin pakosarjan vaatii, jos taikoo itse vasemman puolen korvakon niin sitten voi onnistua g13bb pakosarjan käyttö. Tiettty tuohon listaan lisäksi välikardaanin, ja 1.3 leimaamisen vaatimat muutokset. Tuo g13bb taitaa olla tehojen puolesta siinä ja siinä.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |