Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Ja akkujen välistä ei saa ottaa mitään kulutusta, ei edes radion muistipiirin sähköä. (akkujen kestoikä lyhenee dramaattisesti, jos otetaan tuosta välistä sähköä...)
|
Jooh, akut vaihdettu ja kengitetty... Ja nimenomaan tuosta kytkennän välistä oli varastettu paitsi juuri mankan sähkö, myös koko hiton vinssin virta, joka näkyy olevan 12V kapine. Joku pellepeloton ollut asialla, tiedänpähän ainakin välttää käyttämästä mainittuja nykyjärjestelyllä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Niin ja nyt ei selvinnyt, että oliko 2H vai 12H-T koneella. Toi 12H-T suoraruiskutuskone lämpenee todella hitaasti, jos lähtee suoraan vaan kylmiltään ajamaan. Pieni hetki lämmityskäyttöä auttaa asiaan paljon.
|
2H on. Tosin epämääräisesti turbotettu, mutta sen sielunelämään perehdyn toiste, mennään nyt palikka kerrallaan. Vaihdan letkun asap, ensi alkuun ilmaan järjestelmän, testaan mahdollisen kansivuodon ja etsin ja tarkistan hanat ja läpät. Termostaattiin saatan jättää kajoamatta tällä kertaa, vanha tiiviste näyttäisi asettuneen pitääkseen ja jos/kun se avatessa hajoaa, ei ole tällä siunaamalla uutta. Kiitokset monista vinkeistä jo tässä vaiheessa!
EDIT: Jees. Letku vaihdettu, läpät toimi. Ilmasin kunnolla, tyhjäkäynnillä lämppärin kennolla ei kiertänyt vesi, mutta kun antoi kierroksia niin että puhalsi kuumaa ja samalla täytti syyläriä, niin korjaantui, nyt tulee tyhjäkäynnilläkin lämmintä kabiiniin. Koneen jäähdyttyä korkit kiinni paisarin pinta laski pari senttiä, eli syylärin korkki ei kai vuoda. Ja jäähtymisen jälkeen käynnistäessä imuletkusta ei tullut kuplan kuplaa, eli kansikin lienee siis ehjä. Ja ajon jälkeen syyläri pysynyt täynnä, ei vuotoja. Kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa, iso kiitos vielä kaikille!