Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojottaja-17
Mitenkäs tuo 2H:n kierto yleisesti, kun lämpimällä koneella tyhjäkäynnillä puhallin antaa kylmää, vain kierroksilla lämmintä ilmaa koppiin?
Offtopic: Akutkin olivat tyhjenneet tuossa pari päivää seisottuaan, latasin molemmat ~90% saakka. Mitäs "lepojännitettä" tuon pitäisi näyttää, että tietäisin pitääkö varausta/lataako kunnolla?
|
Jos kabiiniin tulee lämmintä vain kierroksilla, joko lämppärin kennossa on ilmaa tai vesipumppu ei kierrätä nestettä. Tai kenno tukossa. Ilmaaminen siten, että lämppärien (myös sen mikä on siell apparin penkin alla) hanat auki, kone käymään lämpimäksi syylärin korkki avattuna. Ilma poistuu järjestelmästä siinä vaiheessa, kun termostaatti aukeaa ja neste lähtee kunnolla kiertämään. Paisuntasäiliön täyttäisin puoleen väliin, jollei näy max viivaa selkeästi.
24 Volttisella akkujen yhteislepojännite asettunee jonnekkin 25 voltin tienoille. Yksittäinen akku on hyvä jos jännite pysyy esim. 12,6V tienoilla. Latausjännite tulisi olla aika vahva 28 volttia koneen käydessä.