Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 20.11.2017, 10:48
GKC GKC ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.10.10
Sijainti: Hauho
Viestit: 306
Perusasetus

Enpä ole 100-sarjalaisella koskaan ajanut tai ollut edes kyydissä niin en osaa sanoa mitään...

Mutta itse tosiaan tykännyt todella paljon tuosta 120:stä. 3,0 D4D kone kyllä tarjoaa mun mielestä ihan riittävät kyydit tohon ja voimalinja on tolla 4-pykäläiselläkin lootalla mun mielestä tosi sivistynyt. Toki kulutus kuulemma on vähän isompi kuin 5-pykäläisellä.

Hulluahan tää verotushomma on kyllä henkilöautomaasturi vs kevytkuorkki. Mullakin on työautona pitkä Duramax Silverado ja halvemmaksi sillä ajelu tulee vuositasolla (n. 10-15tkm/vuosi) per km kuin mitä Toitskulla (jolla tulee n. 30tkm/vuosi) vaikka viekin sen >15l/100km...

Toki tilanne kääntyy toisinpäin kun kilsoja alkaa tulla enemmän tuohon kuorkkiin. Ja pitäähän työautolla ajelu halvempaa ollakin... Mutta hupaisaa on se omassakin tapauksessa että työajoa ajetaan yhtälailla kyllä molemmilla autoilla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Piraatti Arctic Truck (LC j120) Harde Maasturiprojektit 47 13.12.2013 06:42
Land Cruiser J120 AnttiH Tekniikka & Jutustelu 2 28.01.2012 16:55
Mj kysymyksiä. niko69 Tekniikka & Jutustelu 3 10.06.2010 10:18
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 11:43 (GMT +2).