Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 12.11.2017, 16:21
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Korotuspaloista pitää olla valmistajan todistus, että on tehty WJ:hin, kun auto on niin uusi ettei onnistu ilman. Tätä on koitettu em. konttorilla ja ei onnistunut, kun ei ollut valmistajan lappua. Muualla voi onnistua.
Korotuspaloista ei pitäisi tarvita mitään todistusta, korotusjouset pitäisi olla joko ko. autoon tehty, tai sitten sellaisesta autosta jonka kantavuus (akselimassat), teho- ja vääntö riittää.
Mitään TÜV- lappujahan näistä mistään ei ole tarvinnut enää moneen vuoteen, vaikka niitäkin edelleen jotkut konttorit kovasti haluaisi - todisteeksi pitäisi riittää esim. asennusohje josta näkyy osanumerot. Tosin eihän niitä osanumeroita ole läheskään kaikissa korotusblokeissa, eikä välttämättä edes jousissakaan..



Tukivarret ja etupanhard tosiaankin pitää löysätä korotuksen asennuksen yhteydessä, ja vastaavasti tukivarsien pultit ja panhard kiristetään vasta kun auto on paino akseleiden/ renkaiden päällä ajokorkeudessaan.
Siitä huolimatta on odotettavissa, että korotuksen jälkeen ainakin tukivarsien puslat on kohta entiset, ja enemmän kuin todennäköisesti ohjausniveltekin alkaa ilmaisemaan olemassaolostaan.. kuten myös koiranluut, ja edessä panhard
Taakse kolmiovarteen VAIN alkupeäiset Moparin puslat, kaikki muut on aikalailla kuraa. Moog ehkä toimii, mutta kun ei ole itsellä kokemusta WJ:stä.. näin vaan jokseenkin kaikki sanoo jotka WJ:llä on yhtään enempää ajaneet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikuisuus projekti Swamp Jumperin "herätys" Jare Maasturiprojektit 426 03.01.2020 09:30
Kekkulan Ikuisuus Hilux-ln46 _kekkula_ Maasturiprojektit 10 26.10.2015 21:02
Myyty Jeepin akselit 2kpl D30 (XJ / WJ) ja D44a (WJ) ROMUTETTU KAIKKI! WinChester O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.10.2015 09:18
Ikuisuus Isuzu Bankkuprojekti. Jonkki Maasturiprojektit 15 05.03.2013 14:39
Ikuisuus Suikka-Projekti Palde Maasturiprojektit 19 29.12.2007 18:51


Sivu luotu: 14:57 (GMT +2).