![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Tee minkälainen lauta huvittaa, jotta auto mahtuu kerralla sen kyytiin. Sitten laudan sivuille kaksi tai mielummin neljä pitkää hydraulisylinteriä, jotka nostaa laudan ylös. Hydrauliikan voi ottaa perälaudan koneikosta, yksittäin tai kaksittain ohjattuna?
Jos tuon keksinnön tekee niin, että keskiosan saa vaikka pultattua pois niin teillähän on siltanosturi aina siellä missä kuorkki. Alle menoa varten jotkut (tekniset?) tuet, ettei romahda niskaan. Onko riittävän ennakkoluulotonta pellepeloton luovuutta? ![]()
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rallikuskien legendaarisimpia kommentteja | Joske | Linkit | 2 | 10.12.2009 18:18 |
Vinssin narusta kommentteja kaivataaan?? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.09.2009 06:31 |
Kommentteja tietämättömälle Hoojiista, kiitos. | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.10.2007 15:10 |
TURBO KOMMENTTEJA! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2007 16:57 |
Talman Kisasta Kommentteja, Kiitos | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 28.04.2004 23:28 |