Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 05.03.2005, 23:49
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Periaatteellisella tasolla, homma toimii ja sitä käytetään yleisesti esim. teollisuuden metallirakenteiden suojaamiseen.

Edelleen periaatteessa pitäisi riittää auton kokoisessa pinta-alassa yksi lätkä per sähkösysteemi. Sähkösysteeminä voidaan pitää osaa tai aluetta korista, joka on eristetty muusta autosta. Koska kysessä on kuitenkin pienistä virroista, lätkän toimintateho on pienempi alueen, eli sähkösysteemin reunoilla.

Käytännössä lätkällä tulee olla puhdas metallikosketus, ihan mahdollista, mutta kuinkahan kauan se lätkä pysyy kiinni? Tai vastaavasti, kauanko kestää, että lätkän ja metallin välissä on niin paljon likaa, että kosketus häviää?

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:04 (GMT +2).