![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Siellä ne kaikki majailee. Lati on ton runko palkin sisällä tosiaan.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pauli hoi..... pohjaisko tossa iskarit samantien jos pidemmät laittaisi? Vai nostaisko ne keulaan ylöspäin? Ite epäilen et pohjausvaara olis melkoinen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Iskunvaimennin ei nosta maavaraa.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Näin yleensä mutta onko sulla tästä etupää rakenteesta tietoa vai oliko tollei yleinen mielipide?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mietipä mikä on iskunvaimentimen rakenne ja tarkoitus. Se vaimentaa heilahduksia, ei kanna kuormaa. Ne paineilmaiskarit on sitten eri juttu. Rintteri myös pihassa, tosin 2wd mutta samantyyppinen paskakärrynjousietupää siinäkin on
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jos ja kun siellä nyt on erillinen jousi niin ei ne iskunvaimentajat nosta sitä keulaa yhtään.
Jousi kantaa painon. Ei vaimentajat. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuo etupään rakenne on vaa aika ihmeellinen. Iskari on ikäänku ylätukivarsi myös. Se poikkilati hässäkkä on iha hinnan sisällä et sellanen 2 latinen sinne tulee ton komposiitti hässäkän tilalle.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään W903 Sprinter retkeilyauto 316cdi -04 | JiPe | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 08.06.2015 09:27 |
| 4x4 hiace rengaskoko ja korotus | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 09.05.2012 14:55 |
| Volvon etujousituksen saatoa | Jyrays | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2010 13:46 |
| Land Cruiser vm 2004 etujousituksen vikinä | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.12.2009 13:57 |
| etujousituksen fiksausta toyota hj45 | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2006 08:07 |