![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Homo presidentiksi, loppuuko maahan tulijat (muslimit)?
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos useampi ottaisi mallia tästä suuntautuneisuudesta, niin kenties liiallinen syntyvyys ei olisi ongelmana.
Ääritoiminta yhteiskunnassa on ongelma silloin jos eri ääripäät ei pysty asioita jalostavaan keskusteluun. Sata vuotta sitten ratkaisua yhteiskunnallisiin epäkohtiin haettiin Suomessa äärikeinoilla. Ei kai turvapaikkajärjestelmä silloin moitittava ole jos apu kohdistuisi niihin ketkä apua tarvitsee ja se mitoitettu oikein maan kantokykyyn. Ongelma on vähän kuin ambulanssin kyytiin hakeutuisi turhaan ja kyydin tilanneelle homma oli markkinoitu, että sairaala on mukava lepokoti, jossa viehättävät hoitsut palvelee. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yhteiskunnan johtohenkilöt käyttää keskustelua eri muodoissaan vaihtelevalla menestyksellä nykyisen tilanteen hahmottamiseen ja tulevaisuuden linjaamiseen. Näin netin ansiosta jonkinlaiseen julkiseen keskusteluun voi osallistua laajallakin rintamalla. On aikaisempien polvien käytössä oleviin keinoihin verrattuna helppoa, että voi Suomen laajuisesti vaihtaa ajatuksia näinkin vaikeasta aiheesta. Itse haluan toimia sellaisen ajattelun puolesta, otetaan vastuu Suomen asioista ja kehitetään Suomesta turvallinen ilman, että päällimmäisenä on rasismi tai ääriajattelu. Otetaan käyttöön kohtuulliseksi ajaksi tiukemmat mutta reilut maahanmuuttokäytännöt jos ne ovat turvallisuuden kannalta oleellisia. Toisaalta toimitaan sen eteen, ettei pahoinvointi kasva maan sisällä - ennen puhuttiin solidaarisuudesta - mielestäni siihen tulisi harjaantua riittävän lähellä. |
|
|||
|
|||
![]()
Kuinkahan hyvin keskustelu ja neuvottelu toimii ton paskasakin kanssa joka änkee Eurooppaan tekemään terrori-iskuja?
Muutenkin olen hiukan enemmän Linkolan linjoilla. Pitäisi antaa luonnon hoitaa... ja jos ette ole koskaan lukeneet/kuulleet Linkolan mielipiteistä niin kannattaa tutustua aineistoon. Siellä on paljon totuuksia. Ei mulla muuta tänään, jeeppi odottaa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ilman kunnollista keskustelua ei päästä selvyyteen missä menee raja, että tarvitaan erilaisia ratkaisuja kuin ennen ja mikä on se "hinta" mitä ollaan erilaisissa vaihtoehdoissa valmiita uhraamaan. Yrittämällä toimia kansainvälisesti tai kansallisesti joudutaan tekemään omat uhrauksensa. Itse olen miettinyt jos kansainvälinen toiminta ei suju kovin hyvin ja asiat menee huonosti, vaihtoehto on toimia enemmän maan rajojen sisällä ja tehdä muiden maiden kanssa yhteistyötä suoraan. |
|
||||
|
||||
![]()
Ruottalaiset kun ovat tunnetusti kovia diskuteeraamaan, niin siellä on asiat hyvin matujen kanssa?
![]()