Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.08.2017, 16:19
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Sulla menee varmaan huohotin jonnekin turbon imupuolelle ja sieltä pääsee öljyä putkistoon. Vaikka ne putket onki öljyssä, niin sitä ei normaalisti mene palotilaan niin paljoa että savutuksessa huomais. Ulkopuolelta jos sotkeentuu, niin jokupaikka vuotaa.
En tuota konetta tunne, mutta yleensä venttiilinvarren kumit pystyy vaihtamaan irroittamatta kantta. Siihen tarvii vain tulpan tilalle adapterin millä saa paineilmaa sylinteriin, ettei venttiili pääse tippumaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.08.2017, 16:27
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.048
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Siihen tarvii vain tulpan tilalle adapterin millä saa paineilmaa sylinteriin, ettei venttiili pääse tippumaan.
Vuonna ennen miekka ja kivi, tämä tehtiin siten että tungettiin tulpanrei´ästä ohutta narua alakuolokohdassa palotilaan niin paljonkun meni, jo pyöräytettiin niin ylös kuin vain sai. Ei vena tippunut mukiin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.08.2017, 14:45
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 501
Perusasetus

Suosittelisin itse huohottimen säiliön ja letkujen puhdistusta ihan ensimmäiseksi. Nuo rojut on siellä imusarjan alla joten imusarjan joutuu purkamaan pois edestä. On aika yleistä tuon huohottimen tukkeutuminen kun autolle tulee ikää ja kilometrejä. Jos tästä ei ole apua niin seuraavaksi tutkimaan ahdinta ja sylinterikansikin voi olla halki. Itsellä aikoinaan jälkiahdettu beeämwee pölläytteli sinistä aina kun ahdoilta löysäsi kaasun, ja siinä oli kansi halki. Muuten ei oireillut kuin öljyä polttamalla moottorijarrutuksessa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.08.2017, 14:39
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Joo vika selvis, kiitoksia vinkeistä. Huohottimen putket kun otti irti ni savu lakkasi lähes välittömästi. Vaihdoin turbonkin turhaan. Nyt menee ihan perinteisellä huohotuksella moottorin taakse..
__________________
Mersumies.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.08.2017, 13:01
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Tulpanreijjästä paineilmaa koneeseen niin venttiili pysyy kannessa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ongelma Ratkaistu...Torsen d27 salisbur ongelma VOLIATTI Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2017 23:02
Myyty HJ 60 turbo 6hlö pakettiauto. Nyt myös turbo otteessa. Willhard O/M/V Ajoneuvot 2 01.08.2013 20:13
Canterin sähkö ongelma???? Ongelma selvis..:) OFFIDIRTY Tekniikka & Jutustelu 4 30.05.2013 22:34
patrol gr turbo ongelma Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2011 10:40
2L-T:n turbo ongelma *OSTETAAN* VMK Tekniikka & Jutustelu 20 25.09.2005 09:54


Sivu luotu: 17:31 (GMT +2).