![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Googlella tuli tännekin eksyttyä, justiin eilen näytetty kaverin Corollaa ja hylky tuli kun takaiskareiden lukemat 19 ja 21%. Alla 17" pyörät mutta muuten vakio.
Ajossa ei huomannut mitään eikä iskarit olleet vuotaneetkaan yhtään ja nyt kun niitä aloin vaihtamaan ja sain irti niin ei noissa kyllä ole mitään vikaa. Huomenna pitää mennä iskari kädessä käymään konttorilla ja kysyä että saako tällä leiman. Autoa on vielä käytetty viimeksi toukokuun puolivälissä katsastuksessa ja silloin lukemat on olleet jossain 65% tietämillä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Teho arvoita | Vetoja | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 31.03.2015 09:09 |
| Iskunvaimentimen tappikiinnitys | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.03.2007 09:01 |
| Teho laturit | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.04.2006 14:24 |
| Teho/paino | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 02.08.2004 19:40 |