Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 02.08.2017, 18:45
Lanttola Lanttola ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Tuuri, Finland.
Viestit: 139
Perusasetus

Googlella tuli tännekin eksyttyä, justiin eilen näytetty kaverin Corollaa ja hylky tuli kun takaiskareiden lukemat 19 ja 21%. Alla 17" pyörät mutta muuten vakio.
Ajossa ei huomannut mitään eikä iskarit olleet vuotaneetkaan yhtään ja nyt kun niitä aloin vaihtamaan ja sain irti niin ei noissa kyllä ole mitään vikaa. Huomenna pitää mennä iskari kädessä käymään konttorilla ja kysyä että saako tällä leiman.

Autoa on vielä käytetty viimeksi toukokuun puolivälissä katsastuksessa ja silloin lukemat on olleet jossain 65% tietämillä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Teho arvoita Vetoja Tekniikka & Jutustelu 23 31.03.2015 09:09
Iskunvaimentimen tappikiinnitys HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 5 23.03.2007 09:01
Teho laturit Tumi Tekniikka & Jutustelu 15 20.04.2006 14:24
Teho/paino jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 43 02.08.2004 19:40


Sivu luotu: 00:42 (GMT +2).