Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 16.07.2017, 23:13
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
En tiiä, kun ite käytin messinkisiä eikä niiden kanssa ollu ongelmia. Ei tosin autokaan ollu kovin montaa vuotta. Tämän keskustelun innoittamana ajattelin nykyiseen autoon vaihtaa niin pitkät mutterit, että koko pinnapultti jää mutterin sisään. Harvemmin se pinnapultti mutterin alta ruostuu. Mulla on tosin helpompi tilanne, kun on normaali kierre ja enempi tilaa, saa mutterit rautakaupan hyllystä.
Juu katos kun on "peltisaja" eli putkesta hitsattu jonka päässä turbo,esiintyy lämpö vetelyä sen verran et messinkimutteri tuppaa löystymään ja tilaa ei ole lukko muttereille.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pinionin mutteri hj60 zeus82 Tekniikka & Jutustelu 8 12.04.2015 18:42
M23 1.5 mutteri SptV Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2013 17:35
M28x1,5 mutteri HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 13 26.09.2012 10:03
M17 mutteri sako Tekniikka & Jutustelu 11 11.06.2012 20:45
3-pilarinosturin mutteri ? Tapsa_ja_Dumbo Chit-Chat 3 09.01.2005 11:39


Sivu luotu: 18:40 (GMT +2).