![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
Sähkötietäjiä keskuudessamme?
Piti mökillä alkaa voimavirralla hitsaamaan, mutta kas kummaa seinässä olikin muinaista antiikkia oleva nelinapainen voimavirtatöpseli.
Faija sanoi, että kymmenkunta vuotta sitten mökillä hitsattiin voimavirralla tuosta kyseisestä nelinapaisesta "pistorasiasta(?)" viisinapaista piuhaa käyttäen. Joku hänelle oli neuvonut miten se kytketään, jotta toimii. Kysymys kuuluukin, että voiko näin tehdä ja tietääkö/muistaako kukaan miten piti kytkeä? Vai lähteekö tästä suoraan henki jos alkaa kikkailemaan? Kysyin tuttavasähkäriltä, mutta hän oli sitä mieltä ettei ole koskaan kuullutkaan. Itsehän EN sähköstä ymmärrä mitään ja siksi kyselen. edit: fiksuintahan tässä olisi vain päivittää tuo meidän mökin versio nykyaikaan, niin ei tarvitsisi kikkailuja tehdä.
__________________
Satunnainen huutelija. Viimeksi muokannut Karvapöpö : 04.07.2017 18:34 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |