Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.06.2017, 20:43
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fruehauf-CJ Näytä viesti
Koska puslien vaihto ilman prässiä ei ole kivaa
Noo prässii voin lainata mut oha se ain telakal pitempää

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.06.2017, 20:54
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Noo prässii voin lainata mut oha se ain telakal pitempää
Kiitoksia vaan tarjouksesta ☺. Nopeus tosiaan myös taisi ratkaista asian.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.06.2017, 12:24
Joosepp1 Joosepp1 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.02.13
Sijainti: Helsinki
Viestit: 7
Perusasetus

https://eshop.rbs-handel.de/fi/catal...ushings/10503/
Tuolta tuli kaikki tukivarret puslineen 381€
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.06.2017, 14:10
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Katotaa mitä tulee http://www.ebay.com/itm/JEEP-GRAND-C...pYUmIs&vxp=mtr
Vähä vetareitten stefoja ja palloniveliä kans ni iha riittäväst sai rahaa poltettuu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.06.2017, 14:13
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fruehauf-CJ Näytä viesti
Kiitoksia vaan tarjouksesta ☺. Nopeus tosiaan myös taisi ratkaista asian.
Ilmasin itteni esäpelvästi tarkotin et ite saan rässiä lainattua
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.06.2017, 18:21
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Ilmasin itteni esäpelvästi tarkotin et ite saan rässiä lainattua
OK, homma hoidettu
Eiköhän se kaksikymmentä vuotta noilla uusilla puslilla mene.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.06.2017, 08:07
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fruehauf-CJ Näytä viesti
OK, homma hoidettu
Eiköhän se kaksikymmentä vuotta noilla uusilla puslilla mene.
Prässi löytyy kyl lähempää jos joskus tarvetta...
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.07.2017, 07:58
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

WJ 4.7l ja ZJ 5.9l vetohommissa


Tuli vedettyä vakio Wrangleria trailerilla, joten voin vertailla noita kahta vetojuhtana kun overdrive on off asennossa. Kuormassa se ero että kisajeeppi on vakiota painavampi, joten ZJ:llä oli painavampi kuorma.

Sellaista paikkaa ei tullut vastaa että ZJ 5.9l olisi vaihtanut pienemmälle vaihteelle. Koneen ääni vain muuttui syväksi murinaksi jyrkissä mäissä. WJ 4.7l vaihtoi useamman kerran pienempää matkalla Helsingistä Saloon.

Vaikka speksit noissa koneissa ovat samaa suuruusluokkaa, niin ZJ vie voiton selvästi.
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.07.2017, 20:35
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

5.9 Magnum on melkoinen vääntömörssäri heti alakierroksilta lähtien, 4.7- litrainen ei siihen alavääntöön pysty vaikka olisi HO- malli - eikä edes 4.7:n viimeinen "Corsair"- versio.

4.7/ 4.7HO:n huippuväännöt (n.400Nm) on jossain 3600-4000 kierroksen kohdilla, ja 1200-1400 kierroksen kohdilla suunnilleen 300Nm luokkaa.
5.9 Magnum huippuväännöt (~470Nm) on 1500-2500 kierroksen välillä, ja 1200 kierroksen kohdilla on jo ~380-390Nm verran vääntöä.
Näkeehän nuo asiat aika hyvin kun tsekkaa ko. koneiden vääntökäyrät. Vetohommissa 5.9 vie voiton helppoudellaan, mutta kevyemmässä käytössä 4.7HO on kokonaisuutena ehkä parempi.

...sitten taas WK/WKII:n 5.7 Hemit eri versioinaan pieksee 5.9 Magnumin ihan mennentullen oikeastaan joka osa-alueella
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 10:09 (GMT +2).