Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 01.03.2005, 12:01
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Mut eikö tuossa ole enää mitään rajoituksia että sen auton pitää olla ulkomailla tietty määrä vuodessa tai muuten alat maksamaan siitä suomeen autoveroa? Tosin ihmetyttää hieman kun tuossa firman pihalla on vähän väliä erään putkifirman auto. Kaikki teippaukset sun muut ja yhteystiedot suomeksi. Auto on vaan rekisteröity viroon ja kait se kuskikin on virolainen. Tuossa se on kait jo yli puolisen vuotta autollaan ajellut. Melkein joka päivä.

Onkohan tuossa tehty niin että perustetaan firaabeli Oy viroon. Sieltä autokalusto ja annetaan ne virolaiselle halpatyövoimalle. Suomeen töihin ja saadaan hyvät voitot?

-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Double Capin pakettiauto säädökset beam Tekniikka & Jutustelu 5 22.09.2008 16:02
Rakentelu säännöksiä mikkot Tekniikka & Jutustelu 0 20.12.2006 20:49
Maasturin kaksoiskansalaisuus offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 14 26.04.2006 09:55
Rakentelu säännöt pjkorkko Tekniikka & Jutustelu 3 11.02.2006 12:31
4runner rakentelu Bladerunner Tekniikka & Jutustelu 18 21.02.2005 19:46


Sivu luotu: 02:44 (GMT +2).