![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mut eikö tuossa ole enää mitään rajoituksia että sen auton pitää olla ulkomailla tietty määrä vuodessa tai muuten alat maksamaan siitä suomeen autoveroa? Tosin ihmetyttää hieman kun tuossa firman pihalla on vähän väliä erään putkifirman auto. Kaikki teippaukset sun muut ja yhteystiedot suomeksi. Auto on vaan rekisteröity viroon ja kait se kuskikin on virolainen. Tuossa se on kait jo yli puolisen vuotta autollaan ajellut. Melkein joka päivä.
Onkohan tuossa tehty niin että perustetaan firaabeli Oy viroon. Sieltä autokalusto ja annetaan ne virolaiselle halpatyövoimalle. Suomeen töihin ja saadaan hyvät voitot? -- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys -- Nerd-O |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Double Capin pakettiauto säädökset | beam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.09.2008 16:02 |
| Rakentelu säännöksiä | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.12.2006 20:49 |
| Maasturin kaksoiskansalaisuus | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 26.04.2006 09:55 |
| Rakentelu säännöt | pjkorkko | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.02.2006 12:31 |
| 4runner rakentelu | Bladerunner | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 21.02.2005 19:46 |