![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tähän et usko kyllä itsekään ![]() Lauhduttimet kuuluu faasimuutosta tekeviin vehkeisiin.
|
|||
|
|||
![]() Jäähtyy.......yleensä toiselta puoleltaLainaus:
Silti niissäkin on ylipaineventtiilit..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voidaan käyttää myös toisinpäin...... Suuntaan tai toiseen... Kiinteestä, nesteesteex tai höyryx eli kaasuks...... ![]() ![]() ![]() Tai toisinpäin...... ![]() ![]() ![]() Enkös tos aikaisemmin jo kirjootellu..... Ja jos kaasu halutaan nesteex niin niin sitä höyryy ei päästetä ulos..... Aina toi ei vaan toteudu...... ![]() ![]() ![]() Ootko koskaan käyny koskaan vierailulla Sosnovyborgin Ytimiä halkovassa lauhutintuotantolaitoksessa????? Mä oon..... Ehkä suurimmat lauhduttimet mitä ikinä oon nähnyt....... Koska kun toisella puolella on riittävän tulista......Kun hypätään olomuodosta toiseen ...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.03.2017 18:26 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja kun kaikki ymmärtäis.......Lainaus:
Ja aina paranis kun ne muistais ottaa neljännen ulottuvuuden mukaan.... Joka on aika........ Viidennestä puhumattakaan...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.03.2017 18:37 |
|
|||
|
|||
![]() Ja se viides.....ulottuvuus......
Vinkit ilmasex......
Se voi olla vaikka tyhmyys lukijan silmäs....... ![]() ![]() ![]() Eli, älä aliarvio ketään.....tai varmasti häviät....... ![]() ![]() ![]() Ja vielä varmemmin jos menetät malttisi....... ![]() ![]() ![]() Silti se viides ulottovuus voi olla ihan jotain muuta....... |
|
||||
|
||||
![]()
Joku on taas ottanut liikaa römpsämehua
![]()
|
|||
|
|||
![]() Se on......
Aina tervetullutta.......kunhan on ns. "saunapuhdasta"......
![]() ![]() ![]() Ja muusta mä nyt mitään tiedäkkään...... Toisin kun te pks. ja ympäristön nuoret ja vanhemmat tulokkaat..... ![]() ![]() ![]() Jos nää keskustelut pyrkii menee näin hekilökohtaisuuksiin........ Jokainen saa mun mielestä olla sitä mielta mitä haluaa........ Mutta nyt tulee "Heguli" sulle rankkaa........ Mä nautin römpsämehuist..........sä saat nautii ihan mistä haluut.......vaikka vähemmän kirkkaamist..... ![]() ![]() ![]() ![]() Sarkasmia tai ei ...... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.03.2017 19:09 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Annetaan työpaikka raskaan kaluston asentajalle | Repro | O/M/V Muut | 0 | 30.01.2014 14:31 |
raskaan kaluston keskustelupalstat? | liero | Chit-Chat | 4 | 28.09.2013 20:13 |
OT: Raskaan kaluston hydrauliikasta | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.06.2007 07:02 |
Raskaan kaluston kuljettajien painajainen. | Bruno | Chit-Chat | 18 | 18.03.2007 16:50 |
"Raskaan diesel kaluston yms" edullista huoltoa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.12.2005 21:33 |