Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2017, 11:31
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Muutama räpsy tossta vetokoukun kiinityksestä. Toivottavasti auttaa.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20170319_112021.jpg‎
Views:	406
Size:	62,9 Kt
ID:	77318   Click image for larger version

Name:	IMG_20170319_111934.jpg‎
Views:	451
Size:	91,9 Kt
ID:	77319   Click image for larger version

Name:	IMG_20170319_111819.jpg‎
Views:	418
Size:	111,3 Kt
ID:	77320  
__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2017, 17:52
pööpöilijä:n Avatar
pööpöilijä pööpöilijä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 486
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami73 Näytä viesti
Muutama räpsy tossta vetokoukun kiinityksestä. Toivottavasti auttaa.
Ok, suht yksinkertaiselta näyttää, Tuosta on hyvä matkia. Oliko maksimi jarrullisen kärryn vetomassasta tietoa? 2800kg? Ne kun vaihtelee niin paljon vuosimallin mukaan.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2017, 19:30
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Tota luokkaa se tais olla.
__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.03.2017, 23:02
pööpöilijä:n Avatar
pööpöilijä pööpöilijä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 486
Perusasetus

Ajopäivillä ajeltu koskenpäällä.


Lauantai ajeltiin rantapirtillä koskenpäällä. Auto pelas ja eteni hyvin. Maasto oli suurimmalta osalta suht nopeasti edettävää, kun maakin on vielä jäässä, mutta muutama tiukempi ylämäki kivikko löyty. Keppi meni sähkö flektiin. Sen jälkeen siivet välillä yritti hinkata johonki, lopulta tuuletin irtosi moottorista kokonaan. Ajeltiin ilta ilman tuuletinta, lämmöt pysy kurissa ihmeen hyvin ilmankin. Ennen safarille lähtöä avasin vinssin öljy propun. Oli ihan kuiva, ei tippaakaan nestemäistä. Messinki mujua reilusti magneetissa. Ylä/täyttö proppu ei auennut millään konstin joten painoin ala ropusta rasvaa sisuksiin reilusti.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Screenshot_2017-03-26-22-32-59.jpg‎
Views:	450
Size:	65,7 Kt
ID:	77527   Click image for larger version

Name:	Screenshot_2017-03-26-22-30-13.jpg‎
Views:	438
Size:	87,4 Kt
ID:	77528   Click image for larger version

Name:	DSC_0478.jpg‎
Views:	445
Size:	60,3 Kt
ID:	77529   Click image for larger version

Name:	DSC_0471.jpg‎
Views:	509
Size:	108,7 Kt
ID:	77530   Click image for larger version

Name:	DSC_0477.jpg‎
Views:	467
Size:	68,3 Kt
ID:	77533  

__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.03.2017, 19:30
jonjus:n Avatar
jonjus jonjus ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.08.12
Sijainti: Lahti,Finland
Viestit: 669
Perusasetus

Mites toi keulan vaihto onnistu? Sanoko leimalla mitään? Oliko pitkästä vai pätkästä otettu uus keula ? Otitko vääntö sauvoineen? Iski kyselyikä Samanlainen operaatio itsellä edessä muitakin neuvoja saa kertoa
__________________
YouTube
PäHäMa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2017, 21:51
pööpöilijä:n Avatar
pööpöilijä pööpöilijä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.11
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 486
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jonjus Näytä viesti
Mites toi keulan vaihto onnistu? Sanoko leimalla mitään? Oliko pitkästä vai pätkästä otettu uus keula ? Otitko vääntö sauvoineen? Iski kyselyikä Samanlainen operaatio itsellä edessä muitakin neuvoja saa kertoa
Topiccia kun selaa taakse päin niin jotain kuvia löytyy akseli jumpasta. Keula ja noin 120cm runkoa on pitkästä super select -92 pajerosta, ei abs jarruja. Vetarin vapautus mekanismi lukittu kiinni asentoon. Kiinteiden laippojen tilalle napalukot. Kakkos Korisen Apusimpukka kestää ihan toiseen tyyliin kun vanhempi versio. Ohjaus simpukka on 1korisesta, joutu yhden reijän poraa lisää niin kävi paikoilleen. Vääntösauvat pitkästä, ne on hyvät, pienellä esijännityksellä pysyy keula ylhäällä mutta joustaa kuitenkin sisään. Paremmat kun ohuet sauva jouset. Ei leimalla mitään brobleema, Gr patrollin orkkis vanteet oli vielä niin renkaat oli sisemmässä kuin alunperin.
__________________
toyotia ja mersuja vain huolletaan, pajeron tankkaaminenkin on korjaamista.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Patrol 160 varaosia (pätkän) bluevan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 26.07.2011 16:59
O:pajeron manual napalukot/pätkän levikkeet O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.04.2007 20:43
g mersu kamaa pätkän osia. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.08.2006 22:32
pistin 3toweriin tiukan lähtö pätkän psychobilly Linkit 2 13.03.2006 15:22
Tunnistatko pätkän ? mika Movies 0 27.06.2003 00:48


Sivu luotu: 20:10 (GMT +2).