![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Paraniko vaihtamalla? ![]() Laitoin tuonne tekniikka osioon pari kuvvaa siitä sun edellisestä ![]()
__________________
HJ61 -90 Käyttis HJ61 -88 Projekti HDJ80 -93 Käyttis BJ75 -86 Projektijonossa HJ60 -88 Varaosa HJ60/61 -88 -myyty |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Noo enpä kyll tiihä paraniko vaihtamal.. taispa olla että pitäis vaa osat pitää näppiinsä eroos näistä ruisereista mutta kerran kun sitä omistaa ruiseri nii eipä sitä näköii osaa olla irti näistä vaa pakko saada takas aina vaa tällään mutta kuhan tää sais korjattuu nii tätä passaa hävittää kun tuntuu et aina se vaa on sillei et joutuu alottaa aina alusta asti näittee korjuut kun moni ei näit haluu korjat sillei "kunnol" mutta kuhan nuo "korjatut" kohat karsittuu nii sit lomailis loppu loma ja kahttelis sit aina kun töilt kerkii ja pussin nyörit antaa periks nii rakentelis sit tuot mieluisaks enemmpi sit..
![]() ![]() jahka nuo "korjatut" kohat saa itte korjattuu ei vaan oikeen inspiraatio taho riittää korjat "korjattuja" kohtia mieluummi vaikka mätää kohtia korjais kun tuollasii räpellys kohtii.. No ei siin kyll pitäis enää olla muuta kun tuon peltien hitsuu yhteen sitten pitäis olla tutkittu auto sen verra tarkasti ett kesäll vaa hiekka puhaltelis runkoa vähä pinta ruosteist pois ja sit massailis nii sit ei pitäis enää tarvit tehä kopall tai runko palkeill mitää ![]() Viimeksi muokannut tomppaa : 15.03.2017 11:24 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mistäspäin suomea tämmönen auto on löytyny kun tommosia korjauksia on tehty vaikka piti olla kaikki laitettu jo kopasta kuntoon eikä o sit kun yks pieni kohta mikä täytyy korjata vielä vaikka todellisuudessa ei sit ollu ihan niin hyvä eikä ollu korjattu kun kitillä vaan ja liimalla?.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu tuolta kotkasta haji auton ja osto hetkelläki vaikutti kyll hyvält ostokselt kun myyjäki sano että kaikki muut kohat on korjannu jo mutta appari puolee roiske läpän takaa on tuo pikku kohta mikä pitää korjat no hölmöyksissää ostin kun menin uskomaan puheita noo todellisuus rupeski nyt selvii muutama viiko omistukse jälk kun rupesi kunnon tutkiin autoo ett oikeastaan kopasta ulkosi puoli kaks kohtaa oli peitetty pakkelil hyvin ett eii edes huoman ett ois pakkeloitu piiloo mutt pientä ruostetta pukkast kun ruuvari löi nii joha rupes pakkelit irtoon ja reikä sen kun kasvaa kasvamistaan ja muuten siis koppaa oli pora ruuveill ja irto pelleill korjattu ja liimaa väliin mitään kohtaa en oo nähny olleen hitsattu.. yhessä kohtaa oli kaks peltii yhistetty ei hitsaamalla vaa kulma raudan pätkällä...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tehdäänpä semmoon pika päivitys kun mitään suuria muutoksia eii nyt ole viel tapahtun mut nyt pitäis olla kutakuinki kaikki "liima" paikat korjattu poiis ja siitä päästäänki aiheeseen kun ihmettelin jo osto hetkelläki ett vaihe keppi tuntu nii piruu väljält ett keppi heilu joka ilman suuntaan hullun lailla ja vitosta kun heitti pääll nii koje tauluun jäi noin 5mm enää varaa kepistä no tamgearssill soitteli siitä valkosest muovi pallost noo sanovat että ei ole eikä tiedä koska saadaan no ei auttaan muuta kun marssia toyotaa puljuu ja tilat sieltä kautta no belkiasta löyty varastost kyseine osa ja pari päivää ootteluu sitten tuli osa no hajin tänää sen sielt ja kun sain kepin pois taii huomasin jo sillo kun pussukat oti pois päält nii ihmetteli ett mitä naarmui siinä pellis on mikä on siinä jousen päällä no sitä on näköijää joskus irrotettuki jo entuudestaa no keppi irti nii kahtteli kepin päästä nii sieltä paljastu semmoo yllätys että kyseine valkone pallo mikä tuloo siihe kepin alapäähä siihen palloon nii sitä ei ollu olemassakaa eikä näyttään mitään merkkeeii et ois ollunkaa enää siell mitää semmoost osaa no kasasin uudella huikean kalliill 6e muovi pallol kepi kasaan nii joha häippäs väljät ja keppiki jäi jo kauaks kojetaulust
![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Se valkonen "kuppi" tipahtaa pois helposti hieman kulahtaneena,kun keppiä irrottaa. Veikkaus, että joku joskus kepin irrottanu ja se valkonen osa tipahtanu siine laatikon sisälle.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Niin voipi olla huvittavinta ja oudointa tässä onki se ett jos särkyy nii miksi kasata keppi takasi ilman sitä kun marmori tiskiltäki kyseisen osan saa sentään 6e hintaan itte en kyll tuon hinnan takii kehtais kasata keppiä mitenkä edelline tehnä ja ajella sitt silleii ett keppi heiluu joka ilman suuntaan hermottomasti.. Kuten osto hetkellä myyjä kehui että oli just vaihtan jarrusylinteri kuski puolell no mietinn siinä tyhmässä päässä ett miksi eii toisell puolell sitt vaihtan no muutama viiko ajelu jälkk itte sitt vaihooi toiselkii puolell ja oliha osaki hirmu kallis motoneti hyllys 10,90e kpl.. Ittel jos ois hajon yhelt puolelt nii kyll oisin raaskin tuoho hintaa ostaa kummalki puolel ja vaihtaa sitt molemmatt mut no ei edellinen noo mutt se on tämmööst väliill...
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä esimerkki miks kannattais käyttää hetki tai pari autokaupoilla auton tutkimiseen eikä ostaa myyntipuheiden eikä kuvien perusteella. Opettaa. Mut onneksi näyttää pysyvän migin kahva käsissä. Tsemppiä tekemiseen, kohta se on oikeesti hyvä.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuohon voin vastata heti että kyseistä autoa tutkiessa tuli varmaan se 1,5 tuntii syynättyy auto siis oikeasti hyvin ja ostin sen perusteel sen.. ja sen jälkeenki usempi silmä pari tutki tuota ostosta ja moni sano että on harvinaisen siisti ja menin itteki siks ostaan tämän kun tuo oli siis pakkeloitu niin ammattimaisesti että ei kukaan löytänyt mitään vikaa tuosta siis koko kori näytti täydelliseltä jopa oven alareunat oli todella viikose päälle pakkeloitu ja sitten vedetty "tehtaan" jäljiltä muka niin sanotusti se ihmeen silikooni reunoille mikä noiss alkujaan on.. ikiin en oo ostan näiin viimose päälle pakkeloitua autoa ja niitä oon jokuse ostan yleensä tahtoo olla et kun oikeen pestyy autoo syynää nii meinaa löytyä jostai jälkiä pakkeloinnista mutta tästä kun ei löytyn mitään vikaa... ja niin työksee tuloo hitsailtuu nii jotenki se kolvi jo pysyy käsissä ja rälläkkäki että ei enää lähetä peitteleen mikään mätä vikoi pakkelilla piiloon ja juhannukse jälkee autohan lähtee maaliin vaihtuu tuo paloauto väri pois jää näkyvii ainoastaa konehuoneesta se väri.. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Taitolaji sekin
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hj61 | kawakx | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.02.2016 20:47 |
Myyty HJ61 | LöpöLassi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.11.2008 23:27 |
m: hj61 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 21.07.2007 09:27 | |
M: Hj61 | Jörmelö | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 15.09.2006 21:19 |
m:hj61 | O/M/V Muut | 1 | 17.10.2005 11:44 |