![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Olen tässä miettinyt kun tuo zj on tässä viime elokuusta ollut, että olisi varmaan hyvä tietää tekniikasta vähän enemmän. ![]() 1994 vuoden 4.0 kutosella ja takana levyjarrut. Mikä automaattilaatikko ja jakoloota tässä mahtaa olla? Entäs akselit? Vaihtelin juuri öljyt ja suodattimet lootaan, mutta en sitten nätkiniltä kysynyt kun katsoi vaan kataloogista ja lämmäsi tarvikkeet käteen. ![]() Edit. Niin ja kaipa siinä jakotoosassakin tyyppikilpi on mistä voin sen lukea ihan itse. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Loota 42re jakoloota np249 jos kepissä kaks asentoa |
|
||||
|
||||
![]()
Kävi hassusti ja olisi hyvä juuri katsastettu ZJ ylimääräisenä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Päivititkö tuoreempaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu vähän vahingossa. Toi on 2.7 diiseli.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kerropas sitte mite kestää. Itteäki vähä kiehtois toi malli mersun moottorilla, jossei se ole iha täyspaska.
|
|
||||
|
||||
![]()
Näin äkkiseltään. Koneessa perus mersun vaivat. Suutinvikoja, korkeapainepumppuvikoja. Keraamiset jarrumännät tykkää hirtellä kiinni, jarrulevyt kuluu silmissä (osaksi varmaan ed.mainitusta syystä). Alumiiniakseli takana. Poskilaakerit tykkää.
80tkm takana kahella eri yksilöllä. Mulla vois olla tuommonen rakennussarja myyä (aika ei riitä kaikkeen). |
|
||||
|
||||
![]() Löinkö käteni...
Älä nyt mene sitä ZJ:tä myymään, onhan ainakin yksi Jeep kun toimii.
![]() Meinaan että riisselia saat fiksailla vähän väliä.... ![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
Kokemusta on tollasesta jeepistä 2.7 mersulla aika paljonkin. Isällä ollut 2004 vuoden laredo ja hän on itse ajanut sillä 80tkm - 350tkm välin. On siis vieläkin käyttöautona ja luja peli ollut.
![]() En tiedä mitä kokemuksia herroilla on vai onko luettu vain nettijuttuja. ![]() Mutta tottahan tuo on että paljon pahaa on noista laitteista kuullut.
Jos se ei ole varmaa, niin se on aivan varmaa. Viimeksi muokannut tappokinnas : 16.03.2017 14:48 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |