Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 04.03.2017, 09:39
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Etulukko vai takalukko vaikeuttaa kääntymistä eniten?

Jytyn mielipide on:
Takalukko, ainakin 6x6 pyrkii puskemaan, eikä vaan pyri vaan puskee ihan vitusti ja ajopeli mennee minne mennee teli haluaa
Etulukko voipi olla päällä kokoajan metässä, nousee urista ja on hallussa.
Ja mulla on just päinvastainen mielipide. Ei tosin 6-pyöräisestä kokemusta, mutta nelipyöräseen kun laittaa etulukon päälle niin rattia saa vääntää ihan tosissaan ja puskee silti. Ja rasittaa voimansiirtoa paljon enemmän kuin takalukko. Muuten jos vain toinen pitäis valita, niin kyllä etulukosta enemmän on apua, mutta en missään tapauksessa pitäis sitä kokoaikaa päällä. Mönkijöissähän ei takana edes ole tasauspyörästöä, etupäässä on ja laatuvehkeissä siihen löytyy lukko.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol 160 tasauspyörästön lukot HannuH Tekniikka & Jutustelu 4 03.09.2012 21:13
HJ61 tasauspyörästön lukot ei mene päälle JR78 Tekniikka & Jutustelu 5 14.12.2009 13:46
Tasauspyörästön lukko sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 2 18.07.2005 13:50
O:Tasauspyörästön lukot Suzuki SJ 413/Samurai Racingrabbit O/M/V Muut 3 25.10.2004 07:59
Mersun tasauspyörästön lukot ei mene päälle?? vputila Tekniikka & Jutustelu 0 09.06.2003 07:54


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).