Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Säädettävät ylätukivarret EI ole pakolliset että saa ohjaus- ja pinionikulmat kohdalleen. Alatukivarsillakin se onnistuu ihan hyvin. Eli jos on budjettirakennus tavoitteena, niin ottaa kiinteät uylävarret ja säädettävät alavarret. Tai pitää jopa ne vakio ylävarret, tosin ne tulee jossain vaiheessa hajoamaan..
|
Näin on. Säädettävät, vahvemmat alavarret kannattaa laittaa ensin jos sniiduilee. Joka tapauksessa muutoskatsastuksessa kysytään 4-pyöräsuuntauslappua ja casteria ei saa kohdalleen ilman näitä (mutta korotetulla ei ehkä kannata ajaa tehtaan caster arvoilla, pinioni joutuu koville

) Renkaan mahtuminen "pesäänsä" on sitten toinen juttu, ainakin 33:lla

samoin 3.5" korotuksen vaikutus alustageometriaan.
Täällä laskuri johon suosittelen naputtamaan mitat nyt ja jälkeen.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Samoin takavarret voi ensi alkuun ainakin matalammalla korotuksella jättää vaikka sellaisekseen, pinionikulma pysyy vielä tuonne 3" korotukseen asti ihan kelpona.
|
Kulmat säilyy takana ok, mutta tietysti aftermarket varsien puslat toimii aika eri tavalla kuin vakiot