Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.02.2005, 20:30
Mutikka Mutikka ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.10.04
Sijainti: Oulainen
Viestit: 29
Perusasetus

Tänään pajeroon suutin sulkeisia suorittaneena antelen neuvoja en kyllä tiedä löytyykö
näistä apua tuohon itäblokin vehkeeseen...
Pajero 2.3 TD suuttimien avautumispaineet:
Vanha suutinkärki 117 bar.
Uusi kärki 130 bar.
Volkswagen turbokoneet käyttävät huhujen mukaan jopa 170 bar. avautumispaineita,tiedä sitten..

Ja tuo narahdus ja pölymäinen suihku on merkki terveestä suutinkärjestä.
Traktoreihin nuo kärjet eivät yleensä maksa paljon mitään joten suosittelisin
aloittamaan remontin varaosaliikkeen kautta...

Ja avautumispaineen säätöhän on noissa yleensä ruuvisäätöinen ja autoissa paine säädetään
rikoilla.

EDIT:
Vielä sen verran jotta kuseskelevalla suuttimella olevaa riisseliä en kyllä käyntiin laittelisi
käynyt useasti semmosti että kusasee männästä läpi,ja silloin remontista tullenee paljon hintavampi...

-P-



Edited by - Mutikka on 24/02/2005 20:35:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: GM:n 6,5:n naftapumppu ja 6,2:n suuttimet Vilpertti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 19.10.2007 10:33
m:suuttimet SAMROCK O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.08.2007 14:46
pajeron suuttimet pallero Tekniikka & Jutustelu 6 20.11.2006 18:05
O: 2L-T:n suuttimet KarvaTurpa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.09.2006 21:06
Weber 32/36 suuttimet ja Uaz -MAKE- Tekniikka & Jutustelu 22 02.02.2006 00:04


Sivu luotu: 17:23 (GMT +2).