![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tänään pajeroon suutin sulkeisia suorittaneena antelen neuvoja en kyllä tiedä löytyykö
näistä apua tuohon itäblokin vehkeeseen... Pajero 2.3 TD suuttimien avautumispaineet: Vanha suutinkärki 117 bar. Uusi kärki 130 bar. Volkswagen turbokoneet käyttävät huhujen mukaan jopa 170 bar. avautumispaineita,tiedä sitten.. Ja tuo narahdus ja pölymäinen suihku on merkki terveestä suutinkärjestä. Traktoreihin nuo kärjet eivät yleensä maksa paljon mitään joten suosittelisin aloittamaan remontin varaosaliikkeen kautta... Ja avautumispaineen säätöhän on noissa yleensä ruuvisäätöinen ja autoissa paine säädetään rikoilla. EDIT: Vielä sen verran jotta kuseskelevalla suuttimella olevaa riisseliä en kyllä käyntiin laittelisi käynyt useasti semmosti että kusasee männästä läpi,ja silloin remontista tullenee paljon hintavampi... -P- Edited by - Mutikka on 24/02/2005 20:35:19 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: GM:n 6,5:n naftapumppu ja 6,2:n suuttimet | Vilpertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 19.10.2007 10:33 |
m:suuttimet | SAMROCK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.08.2007 14:46 |
pajeron suuttimet | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.11.2006 18:05 |
O: 2L-T:n suuttimet | KarvaTurpa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.09.2006 21:06 |
Weber 32/36 suuttimet ja Uaz | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 02.02.2006 00:04 |