![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Heh, itellä kävi taas päinvastoin yhellä Joensuun konttorilla tuossa pari viikkoa sitten: Muutoskatsastin Chevyyn korinkorotuksen, niin samalla katsuri muutti otteeseen N1G, ja merkkasi alla olleet 31x10,5 kumit ilman erillistä pyyntöäkään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Turbottelua rupesin funtsimaan kun pistin nyt auton lopputalveks seisomaan.
Kävisköhän joku tommonen isuzun 3.0 litrasen dieselin turbo? Saksasta sais alle kahteensataan kunnostettuja. Tai joku 3 litrasen bensavehkeen, esimerkiks supran turboja sais samoihin hintoihin. Mikähän näissä ois se optimikoko? Pakopesälle esimerkiks, ettei lämpöjä nostele.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei kannata lähtee heti ekana ettimään sitä isointa turboa, minkä saa sinne konehuoneeseen mahtumaan.
B-moottori taitaa kiertää max. 2000rpm, jotenka ihan joku 2-litrasen turbosaabin puhallin on ihan hyvä, ja saa vähä alhaalllekkin vääntöä. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Noita 2.0 ja 2.3 saabin turbojakin sais aika edullisesti. PS. Ja nimen omaan se alavääntö ois se mitä haluisin. PPS. Niin ja tais tehtaalta lähtiessä olla maksimit jotain 3700-3900 ja tuossa on siis 3B sisällä.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tossahan on pakosarja T2-laipalla? Varmaan pitää joku välikappale rakentaa T2 --> T4 (tai T3). Kaippa siihen semmonen mahtuu...
(en siis oo nyt auton lähellä vaan toimistolla, niin ei pääse tutkimaan )
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mietin tässä tuota vinssiä ja puskuria kun ei oo nyt hynkkyä turbohiluihin.
Mitä mieltä, että kestääkö tämmönem vetoa? Tarkotus siis kulmaraudoilla kiinnittää tuo vinssi. Jos ron haluis noin upottaa, niin u-palkkia pitää leikata pari senttiä kapeemmaks yläpuolelta vinssin kelan matkalta, että mahtuu pyörii ja ei vaijeri hakkaa puskuriin. Ja varmaan vähän enemmänkin jos miettii, että vaijeri menee vaikka yhteen laitaan? Vaikuttaako ratkasevasti lestävyyteen. Toi etukulmarauta on tarkotus hitsata tuohon puskuriin, eli sehän sit tukee u-palkkia.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| bj40 öljyt,jakolaatikko moottori vm 80 3,4l | lambo84 | Maasturiprojektit | 1 | 14.12.2014 20:59 |
| Myydään tojo bj40 vm.-80 | j.eriksson | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.05.2014 16:37 |
| BJ40 käyttöentisöinti/ikuisuusprojekti | HJ60 | Maasturiprojektit | 1 | 13.02.2012 06:37 |
| Myyty M:Toyota BJ40 vm.80 | Gegguli86 | O/M/V Ajoneuvot | 52 | 12.02.2009 15:22 |
| Myyty BJ40 vm -80 | Jarmop | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.10.2008 18:58 |