Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 01.02.2017, 19:52
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Tänään mittailtua:


vetarin kumi halk. 116mm

Akselin päässä oleva laippa johon tulee kääntöpää kiinni, tässä oleva uloke, sisähalkaisia 100mm ulkohalkaisia 120mm -tähän tulee vetarin kumi päälle. kosketus ala teoriassa 10mm

kääntöpään puoleinen pää: ulkohalkaisia 120mm sisähalkaisia 108mm

kumi on siis puristuksissa n. 4mm matkalta. mutta jos kääntöpäänpuolelle hitsataan 4mm paksu holkki, saadaan kumille lisää kiinnityspintaa eikä akselin päähän tarvitse edes koskea.

-eli tällä pitäisi korjaantua kumien lipsumis ongelma.


Todetaan että ehkä erimekkiset kumit ovat eri leveyksisiä. jos kumi olisi tuon 120mm leveä, jäisi se paremmin puristuksiin. ilmeisesti tämä selittää myös miksi toisen valmistajan kumit pysyvät paremmin paikallaan.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 01.02.2017 19:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan volvon Te€mu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.11.2015 10:43
Myyty volvon porttaalit+uudet 35" fedima sirocot volvon vanteilla Maajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 21.06.2013 13:26
Porttaaleiden etsintää vasse79 Tekniikka & Jutustelu 21 17.03.2012 19:12
Ostettu Volvon vanteet mehtasika O/M/V Renkaat ja vanteet 1 02.05.2010 20:31
Ostettu volvon vanteita young n dum O/M/V Renkaat ja vanteet 0 07.01.2010 22:14


Sivu luotu: 16:17 (GMT +2).