![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Missäs vaiheessa porukalla on nuo laakerointi hommat tullu eteen? Hyvällä huollolla tarkoitetaan juuri noiden kuluvienkin osien vaihtoa. Eihän sitä mikään peli ikuisesti kestä, mutta jos edes puolet siitä ![]() Käypästä hintaa tuollaselle -89, -90 HJ61:lle jonka koppa ja runko on hyvät kaipailisin myös ettei ihan hirveetä ylihintaa tartteis maksaa. Hyviä kun on vaikee löytää, niin se on otettava sillon kuin eteen tulee, joten hintataso olis kiva tietää etukäteen. Big is beautiful
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Toyota 2l2 koneen turbo osia... | LateX4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 13.05.2008 20:11 |
M: Turbo Ct-20 + pako/imusarja (2 LT koneen) | Taro4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.08.2007 20:13 |
turbo koneen vaihto | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.04.2006 20:32 |
M:hojon -83 tekniikkaa | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 3 | 28.01.2005 17:29 |
voiman siiron kestävyydestä.. | coupe | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 17.10.2003 14:05 |