![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#2
|
|||
|
|||
![]() No joo ompa taas kivaa ![]() ![]() Joku pikkuinen volvo tai rellu joka omikseen painaa jonkun karvan päälle 3000kg ja kokonaismassa tais olla ovi tolpassa 15000kg, ois ollu kiva lipsauttaa tonnin keveämmäksi ja maksaa puolet vähemmän veroa kantavuuden käytännössä kärsimättä yhtään Mites jos mennään valmistajan suurimmalla, niin nouseeko sisu kontiossa uudelleen rekatessa panot 18tonniin entisen 16t;n sijaan, kun sellaiset painot valmistajan kilvestä löytyy??
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Siinä on kätevän näkönen Canter joskaan kätevyyttä ei niinkään auton kuljettamisessa:
https://www.nettikone.com/mitsubishi...a-hiab/1588712 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ei jos auto on suomessa ollut rekisteröitynä. Silloin mennään niillä painoilla mitä papereissa on, ellet halua nostaa, se onnistuu jos valmistaja sallii suuremmat painot. Paitsi jos tieliikennelaki tulee eteen akselimäärien kanssa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon miettiny jos tekis vanhasta paloautosta. Tai sit Saksasta pikku hinausauto niitä on ollu pitkällä hytillä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Aikaa on vierähtänyt edellisestä postauksesta ja aina välillä on tullut katseltua sopivaa kohdetta. Nyt kun viimeinen - vai pitäisikö sanoa toistaiseksi viimeisin?
![]() Masinistipalstalla pitivät pientä 100kW moottoria alitehoisena mutta on se sentään turbo ja tässä on vakiota isommat 17.5" pyörät. Naftaa menee kuulemma vähemmän kuin vastaavilla. Onkos tämmösistä kellä mitä muuta kokemusta?
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Fiat mikä Fiat mutta kyllä sillä varmaan sen kuljettaa mitä tarvii, tehot aika lailla samat kuin muissa tuon kokoluokan kuljettimissa, toki Mersulla ja Mannilla on noita parisataa heppasia mut hinnat lähes tuplat noihin pikkukoneisiin ja aikapaljon vaikuttaa välitykset/ rengaskoko tuohon tehon tuntemukseen. Itsellä oli joskus vanhanliiton mb 814 vaihdettiin sit parikokoa leveämmät renkaat että saa matkakierroksia vähän alas...no loppui se veto sit aika hyvin, ahti ois varmaan jelpannu paljon mut ei tullu laitettua
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Dyna
Mites Dyna tai Canter? Ainakin Cantereita näkee autonkuljettajina. Taitaa vaan olla aika kalliita.
Viimeksi muokannut Ukri : 23.03.2020 23:13 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Veturi pic-up jatko-ohjaamolla ja B kortilla? | Heikki L | Chit-Chat | 28 | 16.05.2012 01:34 |
Myydään MYYTY: -96 GMC Suburban - B-Kortilla ajettava M1G maastohenkilöauto | heicola | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 12.01.2011 10:43 |
Ostettu B-kortilla ajettava avolava | kivinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.08.2009 18:44 |
meinasin maalata vanteet,mikä on kestävä ja hyvä maali? | Von Leka | Chit-Chat | 6 | 01.03.2009 13:05 |