Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.01.2017, 19:33
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

mitä noita nykyään ollu kisoja, niin ihan sama ajaa avoimessa kaikki, koska viivalla on muutama hullu auto per kisa ja isot ei oo loistanu kyllä todellakaan yhdessäkään kisassa, niin se rengaskoko ei oo niin merkkaava oikeesti, ellei radat ole sitten ihan hc offia.. verraten nyt vaikka worry, pienten voittaja ajo jotain oliko ny 34 kierrosta, me ajettiin 19 kiekkaa ja jäätiin pienissä tais olla neljänneksi, mutta sillä ois irronnu ison luokan voitto, eli kyl se luokkien erottaja on jossain muualla kun renkaissa.

ainoo jako mikä vois olla järkevä ois tehojen mukaan jaottelu, koska luumäellä oli tänä(kin) vuonna joku turbodieseli joka ei päässy voiman puutteen takia mäkee ylös ja siihen synty suma ja joitakin peltikontakteja ja yks ihan todellinen vaaratilanne kun väistin reaktioilla eteen liinat kiinni vetävää ja tyrkkäsin PeMaSin Tuksun pois radalta (sori toni, oon edelleen pahoillani siitä..), mutta tosiasia on se, että jos tuolla aletaan vaatia teholappuja tms scheissee, touhu kallistuu ja siinä ei oo mitään järkee.

sitten kun vielä muistaa sen, et TD miehet ajaa tasasen tappavasti monta kertaa ihan täyden ajoajan, toisin kun bensa himmeleillä se homma loppuu yleensä siihen et jotain hajoaa, eli vaikka hitaammin etenevät, niin silti pärjäävät, koska krossi on MYÖS kestävyyslaji.

tilanne voi muuttua silloin kun viivalla alkaa olla pari-kolme kymmentä autoa, niin ehkä noita luokkajakoja pitää miettiä sillon paremmin, optimihan ois, että joka lähdössä ois vaikka se parikytä autoo ja luokkia vaikka neljä esim bensa pienet/isot, diesel pienet/isot tai jotain siihen malliin, tai tehorajalla vaikka 100kW isot/pienet tai mitä tahansa

homma kantsii miusta pitää mahollisimman simppelinä ja tähänhän tuo myös oman hauskuuden kun joka kisassa säännöt ei ole täysin samat, eli jossain ajetaan aikaa ja toisaalla pelkkiä kierroksia ja onhan radatkin erilaisia, eli toiveena ois, ettei vietäs liian "byrokraattiseksi" tätä autourheilun kuninkuusluokkaa, siis hauskuuskertoimella mitattuna

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.01.2017, 20:15
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.628
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
mitä noita nykyään ollu kisoja, niin ihan sama ajaa avoimessa kaikki, koska viivalla on muutama hullu auto per kisa ja isot ei oo loistanu kyllä todellakaan yhdessäkään kisassa, niin se rengaskoko ei oo niin merkkaava oikeesti, ellei radat ole sitten ihan hc offia.. verraten nyt vaikka worry, pienten voittaja ajo jotain oliko ny 34 kierrosta, me ajettiin 19 kiekkaa ja jäätiin pienissä tais olla neljänneksi, mutta sillä ois irronnu ison luokan voitto, eli kyl se luokkien erottaja on jossain muualla kun renkaissa.

ainoo jako mikä vois olla järkevä ois tehojen mukaan jaottelu, koska luumäellä oli tänä(kin) vuonna joku turbodieseli joka ei päässy voiman puutteen takia mäkee ylös ja siihen synty suma ja joitakin peltikontakteja ja yks ihan todellinen vaaratilanne kun väistin reaktioilla eteen liinat kiinni vetävää ja tyrkkäsin PeMaSin Tuksun pois radalta (sori toni, oon edelleen pahoillani siitä..), mutta tosiasia on se, että jos tuolla aletaan vaatia teholappuja tms scheissee, touhu kallistuu ja siinä ei oo mitään järkee.

sitten kun vielä muistaa sen, et TD miehet ajaa tasasen tappavasti monta kertaa ihan täyden ajoajan, toisin kun bensa himmeleillä se homma loppuu yleensä siihen et jotain hajoaa, eli vaikka hitaammin etenevät, niin silti pärjäävät, koska krossi on MYÖS kestävyyslaji.

tilanne voi muuttua silloin kun viivalla alkaa olla pari-kolme kymmentä autoa, niin ehkä noita luokkajakoja pitää miettiä sillon paremmin, optimihan ois, että joka lähdössä ois vaikka se parikytä autoo ja luokkia vaikka neljä esim bensa pienet/isot, diesel pienet/isot tai jotain siihen malliin, tai tehorajalla vaikka 100kW isot/pienet tai mitä tahansa

homma kantsii miusta pitää mahollisimman simppelinä ja tähänhän tuo myös oman hauskuuden kun joka kisassa säännöt ei ole täysin samat, eli jossain ajetaan aikaa ja toisaalla pelkkiä kierroksia ja onhan radatkin erilaisia, eli toiveena ois, ettei vietäs liian "byrokraattiseksi" tätä autourheilun kuninkuusluokkaa, siis hauskuuskertoimella mitattuna
Juurikin näin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.01.2017, 22:15
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

Se ajoaika vois olla enemmän kun 30-45min per lähtö, koska pidempi aika rauhottas vähä menoa ja oikeasti vois kestää vehkeet paremmin kun ei tarvi talla pohjassa kokoajan vetää.
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.01.2017, 01:28
p.jäppinen p.jäppinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 444
Perusasetus

Ehdottomasti mukana
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajerod officrossiin/ Apinakiikku suunistukseen sami73 Maasturiprojektit 61 09.01.2019 21:01
Myyty Ford Bronco 1981 5.0+C6 Officrossiin. MarkoK O/M/V Ajoneuvot 6 15.08.2015 15:51
Officrossiin säännöt MikkoVuorsola Tapahtumat 73 29.01.2015 01:18
Myyty V8- LJ 70 vaikka OffiCrossiin kilpuriksi tai Trialiin hoojii O/M/V Ajoneuvot 0 28.11.2011 17:59


Sivu luotu: 03:07 (GMT +2).