![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo kun yhden tietolähteen mukaan muut manuaalit olisi hyvin harvinaisia kun eivät ei kestä, tietysti jos käyttö kokemuksia on muistakin laatikoissa niin kiinnostaa kyllä Tosin tuo suora Fulleri olisi sellaista nostalgiaa kun -90 luvussa Sisulla treenataan ajokorttia varten ja vähän sen jälkeenkin...Ja saattaisihan se vähän karsia auton lainaajiakin
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mä swappasin -95 ramiin sen uudemman 6-vaihteisen manuaalin. Oli toki jo valmiiks 300tkm ajettu se loota, enkä muka kerinny laakeroida sitä ostaessa. Kesti 3 vuotta sekalaista ajoa ~250-300hv säädöllä ja rupes ulvoon. Jenkkilässä se oli ollu 3500 ramissa niin tiedä sitten että mitä kaikkee sillä oli vedetty loppujen lopuks..
Seuraavaks meinasin etiskellä tohon ramiin fulleri fso laatikon. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kestävä laatikko nv5600 on, mutta kyllä nekin saa rikki.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aika pienestä rupes nv5600 kahiseen ja uliseen. Mutta kuten sanoin niin jos oisin laakeroinu sen ois se kestäny varmaan paremmin. 850nm se kestää sisään menevää voimaa. Nv4500 on perusloota kai vahvempi, mutta silläkää ei kuulemma saa ottaa kaikkia tehoja irti alle 2000rpm
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä mulla ainakin kesti gen2 manuaali loota puolimiljoonaa sit myin pois
sai käskyä ja vedettiin kaiken näköstä Se olikin ainoo mikä kesti |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollu jonkun kolmisen vuotta viisvaihteisella synkronoimattomalla fullerilla oleva Rami käyttöautona. Mukavampi omasta mielestä kuin normimanuaali, kun ei tarvi kytkintä käyttää vaihtaessa
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Niinhän se menee että amatöörit käyttää kytkintä Fullerin kanssa
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Onhan se myynnissä kokoajan, mutta ei oo vielä kukaan antanu tarpeeksi rahaa näppiin
![]() Ja välikaasulla pienempääpykältäminen on mukavaa ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Omaan makuun kuitenkin monessa vehkeessä on liian pitkä ykkönen ja pakki. Jos japsi pickup jaksaa mennä 100 hevosvoiman teholla niin painavalla kuormalla järkevää vauhtia kuin sillä on siedettävä vetää, niin luulisi jenkkivehkeellekin 200 hevosvoimaa riittävän, se menee 80 km/h joka on suurin laillinen nopeus kärryn kanssa. Viimeksi muokannut tekniikkamies : 24.01.2017 15:44 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
200heppasessa jenkissä melkeen tuhat voiman yksikköä ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos mä aattelisin, että traktoris olis 200 hevosvoimaa, sillä tulis kaivinkone peräs lavetilla. Ei kai se jenkki nyt niin heikko ole, kai sil 3500 kilon kärry perässä tulee. Mun omat jenkkivouhotukset jäi 7,3 Powerstroke ambulanssiin jota ei sitten tullut kuitenkaan hankittua. Testailut kuitenkin tukis sitä käsitystä, että ihmettelisin jos ei normaalit kärryt tule perässä. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllähän ne lootat kestää noissa vakio autoissa x-määrän kilometrejä, mutta kun lähes jokaisessa on jo tehoboksit ja parhaimmissa isommat suuttimet ja turbot joilla vääntökäyrät ja tehot tuplaantuu niin selväkin että paikat alkaa väsymään. Jos sun sitikan teho ja vääntö tuplataan niin väitän että ellei akselit katkea lootasta niin ainakin toisioakselin laakerin poraus on hyvin pian soikea ja hampaat sileänä rattaista kun niitä vakioistakin saa jo kuoria holkittaa kuntoon toisella sadalla tuhannella. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään dodge ram manuaali | f250 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.11.2014 11:37 |
Myydään / Vaihdetaan dodge ram 2500 tuplaturbo manuaali | mahouny | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.01.2013 03:07 |
Dodge Ram 2500 4x4 -96, cummins + manuaali | simu_l | Maasturiprojektit | 40 | 29.08.2011 21:45 |
Myyty Dodge Ram | joa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 05.07.2009 20:21 |
Dodge ram | samppa790 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.01.2008 07:06 |