Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.01.2017, 22:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Dobinsonilta varmasn saa vaikka printattua lapun mistä näkyy sopivuus ko. ajoneuvoon? Tai inssi voisi vaikka konttorilla katsoa korotussarjan valmiatajan sivuilta asian. Nykylain mukaan kun ei kuitenkasn TÜV- lappuja tarvita, kunhan on ko. autoon tarkoitettu tai muuten soveltuva.

Nopeusmittarin näyttämän pitää toki olla oikein jos rengaskokoa muutettu, mutta ei siihen mitään katsastajan tekemää mittausta vaadita. Selvitys asiasta pitäisi riittää, eli esim. kerrot että mittari on koodattu (uudehko auto jos mahdollisuus koodata), mittarin asteikko vaihdettu, tai mittarin anturia muutettu sopivasti (esim. ratas vaihdettu sopivaksi, tai muuten fiksattu).


Eli ahdasmielinen inssi. Asiat toki pitäisi hoitaa pykälien mukaan, mutta ei pitäisi tulkita pykäliä väärin..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
muurahaisten kiusaa... Temutin Tekniikka & Jutustelu 37 05.08.2014 05:00
Painajaisten katsastusmies? Korpikumpu Linkit 2 19.03.2013 16:36
trulez kiusaa Lars Rakas Päiväkirja 0 06.09.2002 10:22


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).