Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.01.2017, 18:36
Uazmies:n Avatar
Uazmies Uazmies ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: suami
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Siehän sälli oot. Ihan kuulostaa, ettei sinnuu kiinnosta lait yms. Miulle on tärkeysjärjestys ihan selevä. Näillä kilometreillä toivon vaan, että Poliiseja tulis lisää ja paljon! Kaikkia vitun uhoojia kyllä riittää ja niitä vastaan myö tarvitaan suojelua.
+2

Kyllä nämä "liikkuvaan autoon käteen ampujat" ja "sehän on vain haulikko" -miehet elävät fantasiamaailmassa. Sitä kun ei itse ole kohdannut aseita kun screenillä niin on helppo neuvoa.

Ja jokainen joka aseen kanssa poliisia lähestyy on valintansa tehnyt, eikä suomalainen poliisi ketään salaa tai varoittamatta ammu, nämä tekijät kylläkin.

Ja minähän en tästäkään asiasta mitään tiedä, mutta oman kokemuksen perusteella voin sanoa että ei ne fiilikset siellä kohteeseen hälytettyjen auttajienkaan puolella juhlavat ole noissa tilanteissa.

En tiedä missä nämä suvaitsevat kaikenrakastajat viettivät uuden vuoden aattoa 2009 mutta itse olin Sellossa ja mukavampiakin iltoja on ollut.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pienen budjetin ohrotti patrol Rotpal GR Maasturiprojektit 2 16.06.2013 12:06
Pienen budjetin maastoparannuksia Patrolliin? Yere Tekniikka & Jutustelu 10 25.09.2012 20:05
Onko järjen käyttö kielletty?? k81 Chit-Chat 5 02.03.2012 19:27
Pienen verot uudehkot pakettiautomaasturit??? HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 4 26.10.2006 19:57
ostaapi mahdollisimman pienen dieselin Valko-bandiitti O/M/V Muut 25 17.09.2006 11:32

Sivu luotu: 09:05 (GMT +2).