Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.01.2017, 17:32
Greenday:n Avatar
Greenday Greenday ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 27.08.09
Sijainti: Tuusula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Poliisi teki mitä poliisin pitää tehdä. Täältä näppäinten takaa on liian helppo arvioida asioita.
Poliisin nimittelijä voisi varmaan ihan itse sinne laitokselle mennä huutelemaan ja sitten takaisin tänne uhoamaan miten teki asiansa siellä selväksi. Mielenkiinnolla odottelen miten kävi!
Minnuu vituttas ihan oikeasti, jos ei ois Suomessa poliiseja (nykyisin aivan liian vähän) meitä turvaamassa. Oon asunu paikoissa, joissa poliisi ei ole Poliisi.
Juu, olen käynyt rähjäämästä useassakin kuulustelussa, oikeudenkäynnissä tuomarille ja poliisisedillä vittuilu, ihan vaan kaikkea tehnyt niin kuin huvittaa.. oikea kunnon kriminaali. Viimeksi kun sain sakot prätkällä ylinopeudellanajamisesta, niin kolme poliisisetää alkoi vittuilemaan prätkän ulkonäöstä, vittuukonse niille kuuluu, olin just tulossa Alastarosta kiihytyskisoista 2004. Haastoi nämä 3 polisisetää ihan vaan tappeluun ja uhkasin heittää niska perse otteella rinnettä alas. Sitä saa mitä tilaa, vaikka olisi poliisi. Juu ihan mukavia ne poliisit on, osa tosiaan joutuu kaikkea paskaa kuuntelemaan kuten minua toisinaan.

En uhoa totean vaan. Kokemusta on. Asioiden herkuttelu ei varmaan kuulu tänne nettipalstoille ollenkaan kuten tämän topikin avaus. Mitähän perhe arvelee tilanteesta ja rumaa näistä tämänkin palstan rampoista. On varmaan mukavaa luettavaa.
Selkeästi kävi ilmi, että täällä on näitä tosielämän poliiseja palstoilla enemmänkin.

Vanha 14.01.2017, 09:12
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Greenday Näytä viesti
Juu, olen käynyt rähjäämästä useassakin kuulustelussa, oikeudenkäynnissä tuomarille ja poliisisedillä vittuilu, ihan vaan kaikkea tehnyt niin kuin huvittaa.. oikea kunnon kriminaali. Viimeksi kun sain sakot prätkällä ylinopeudellanajamisesta, niin kolme poliisisetää alkoi vittuilemaan prätkän ulkonäöstä, vittuukonse niille kuuluu, olin just tulossa Alastarosta kiihytyskisoista 2004. Haastoi nämä 3 polisisetää ihan vaan tappeluun ja uhkasin heittää niska perse otteella rinnettä alas. Sitä saa mitä tilaa, vaikka olisi poliisi..

En uhoa totean vaan. Kokemusta on. Asioiden herkuttelu ei varmaan kuulu tänne nettipalstoille ollenkaan kuten tämän topikin avaus. Mitähän perhe arvelee tilanteesta ja rumaa näistä tämänkin palstan rampoista. On varmaan mukavaa luettavaa.
Selkeästi kävi ilmi, että täällä on näitä tosielämän poliiseja palstoilla enemmänkin.

Eli tossa tilanteessa kun uho ollut suurimmillaan, ja ois heiluttu haulikon kanssa, niin poliisit ei olisi saanut turvautua ampuma aseeseen?
Vaan olisi pitäny kehoitella, et laitappa se mossberg pois ihan rauhallisesti vaikka kaverilla lentää kiihkovaahto suusta karjuessa ja uhkaa tappaa kaikki paikalla olijat

Itellä kokemusta huonoista paskalakeista ja sitten niistä kunnollisista, mutta silti oon sitä mieltä et jos keskusteluun otetaan matkaan tuliasetta, niin saa vastapuolikin tuliaseen matkaan ottaa

Missään ei sanota mikä haulikko se on ollut ja missään ei sanota millä se oli ladattu, joku 10/89 supermagnum susihauleilla pistää varmasti lasarettiin 20m päästäkin jos yläruumiiseen laukaisee, siinä ei kauheesti lohduta poliisin omaisia tai poliisia itteään, ettei olisi saanut puolustaa itseään ja muita aseellisesti

Yhäkin suomessa poliisi käyttää ampuma-asetta viimeisenä keinona, ei sitä ensimmäisenä aleta ammuskelemaan edes niitä haulikkomiehiä jotka kännipäiten heiluu aseen kanssa
Ja jos ei voi varmaksi tietää, että ei lähde heilumaan kännipäiten haulikon kanssa ja mahdollisesti ammuskele sillä hetkellä vittumaisia ihmisiä, voi jättää sen kossupullon narauttamatta, tai narauttaa sen sellaisessa paikassa, missä tilanne ei voi eskaloitua niin pitkälle, että tarvitaan isompaa voimaa tilanteen rauhoittamiseen

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pienen budjetin ohrotti patrol Rotpal GR Maasturiprojektit 2 16.06.2013 12:06
Pienen budjetin maastoparannuksia Patrolliin? Yere Tekniikka & Jutustelu 10 25.09.2012 20:05
Onko järjen käyttö kielletty?? k81 Chit-Chat 5 02.03.2012 19:27
Pienen verot uudehkot pakettiautomaasturit??? HiluxMan Tekniikka & Jutustelu 4 26.10.2006 19:57
ostaapi mahdollisimman pienen dieselin Valko-bandiitti O/M/V Muut 25 17.09.2006 11:32

Sivu luotu: 17:54 (GMT +2).