Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.01.2017, 15:50
Finn Finn ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.14
Sijainti: Suomi
Viestit: 38
Perusasetus

Tais olla hieman sekavasti muotoiltu näin alkuvuodesta.

Eli onko näkyvässä helmapelissä reikä/reikiä vai onko se umpipinta poislukien ne alapään pistehitsisaumassa olevat tuuletusraot?

Edellisen omistajan mukaan siinä kaarevassa pinnassa olisi ollut jotkut lisäreiät mutta kun ei oikein tunnu loogiselta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.01.2017, 16:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jos helmakoteloiden päällä on ollut muovit (esim. 5.9:n levikkeet, yms..), niin niiden kiinnikkeet on peltiruuveilla helmakotelossa kiinni, jos ne on poistettu niin reiät on. Muuten siellä ei pitäisi olla näkyvissä mitään reikiä.
Kuten totesitkin niin huohotus/ vedenpoistoreiät on pistehitsisauman yhteydessä koteloiden alareunassa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.01.2017, 16:00
Finn Finn ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.14
Sijainti: Suomi
Viestit: 38
Perusasetus

Googlettamisen perusteella ei taida olla - tiedä mitä edellinen omistaja mahtoi tarkoittaa.

http://www.quadratec.com/sites/defau...ges/111842.jpg
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.01.2017, 16:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finn Näytä viesti
Googlettamisen perusteella ei taida olla - tiedä mitä edellinen omistaja mahtoi tarkoittaa.

http://www.quadratec.com/sites/defau...ges/111842.jpg
Sellaisessa mallissa missä ei ole ole ollut helmakoteloiden päällä muoveja, ei ole myöskään reikiä. Jos on ollut muovit päällä, niin silloin helmojen kyljessä on reiät muovien kiinnityslipareita varten.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.01.2017, 16:02
Finn Finn ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.14
Sijainti: Suomi
Viestit: 38
Perusasetus

Taas vaivataan kysymyksillä eli Bilsteineistä korottamattomaan ZJ:hin:

Onko kokemusta B4 vs. B6?

Toimittajan mukaan etupään B4:ää ei enää saisi ja tarjoavat B6:tta. Liekö liian kova vai onko kova alkuunkaan?

Auto on normikorkuinen eikä sitä tulla korottamaan. Jouset tulevat olemaan todennäköisesti Moog CC782 ja CC721.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.01.2017, 16:44
Finn Finn ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.14
Sijainti: Suomi
Viestit: 38
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Finn Näytä viesti
Taas vaivataan kysymyksillä eli Bilsteineistä korottamattomaan ZJ:hin:

Onko kokemusta B4 vs. B6?

Toimittajan mukaan etupään B4:ää ei enää saisi ja tarjoavat B6:tta. Liekö liian kova vai onko kova alkuunkaan?

Auto on normikorkuinen eikä sitä tulla korottamaan. Jouset tulevat olemaan todennäköisesti Moog CC782 ja CC721.
Mahtaako eroa maantiellä/taajamassa huomata em. Bilstein B6:n ja esimerkiksi KYB Excel-G:n välillä?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.01.2017, 09:08
Rocker:n Avatar
Rocker Rocker ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.01.10
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 206
Perusasetus

Onkohan np249 ja np242 jakolaatikossa samat tiivisteet ja laakerit? Mistähän tuohon 242:seen kannattas hakia laakeri ja tiivistesarjaa? Entä onko 4x4partsin ketjuista kokemuksia, kestääkö sen minkä alkuperänenki?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.01.2017, 09:48
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker Näytä viesti
Onkohan np249 ja np242 jakolaatikossa samat tiivisteet ja laakerit? Mistähän tuohon 242:seen kannattas hakia laakeri ja tiivistesarjaa? Entä onko 4x4partsin ketjuista kokemuksia, kestääkö sen minkä alkuperänenki?
Ei ole yhtään tiivistettä, vain stefoja, kaikki tasot tiivistyy silkalla.... Laakerit hyllyssä, kun vaan tiedät, mitkä laakerit tarviit ja mikä versio kyseessä, kun pahimmillaan on kolmea erilaista sisäänmenoakselin laakeria ollut käytössä....
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 23:46 (GMT +2).